Hoi hoi,
leuk om te lezen hoe iedereen met dezelfde dingen bezig is en het toch allemaal er een persoonlijk tintje aan geeft!
Weinig echt last van het weer gehad, lekker beneden geslapen met de ventilator en dat was prima te doen. Inmiddels alles lekker afgekoeld hier..!
Hier zitten we wel in een lekker ritme wat eigenlijk echt nog geen ritme te noemen is. ? Ik volg zijn ritme end at gaat eigenlijk best goed, hoef oas in oktober te gaan werken en heb besloten dat ik tegen die tijd wel ga kijken of er regelmaat in zit en of ik moeite wil gaan doen die erin te krijgen.. haha. Vertrouwen op zijn lijf en dat hij aangeeft wat hij nodig heeft vind ik ook een mooie gedachte. En inmiddels zitten we ong op 6 voedingen en slaapt ie van een uurtje of 20 savonds tot 1/2 u snachts, en dan is t wisselend hoelang hij het weer volhoudt..
snachts slaapt hij in de cosleeper naast me. Overdag leg ik hem sinds twee weken ofzo in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Dat gaat steeds beter. Geeft mij ruimte om wat was op te ruimen of te poetsen op de slaapkamer overdag en hij kan mooi wennen aan zijn eigen kamer. Valt me wel op dat hij overdag moeite heeft om van de ene naar de volgende slaapcyclus te komen(wordt dus elke 45/50min wakker). Als ik hem dan zjnn speentje geef en een paar keer over zn bol/oogjes aai slaapt hij weer in. Snachts gaat dit dus wel goed.
Wat voor babyfoons hebben jullie? Wij kwamen er maar niet uit en gebruiken nu een gratis app op iPad en telefoon, werkt voor nu eigenlijk ook prima.
wij gaan in september met hem vliegen, naar Canada! Ben heel benieuwd hoe alles zal gaan, maar heb er vooral enorm veel zin in!