Uitgerekend eind mei/begin juni

Sorry, late reactie. We krijgen een zoontje??? zo leuk, we hebben al een meisje. 

We hebben idd een taart laten maken, het was een fantastisch moment. 

Vorige keer lag mijn placenta voor en voelde ik het pas met 23 weken. Nu ligt de placenta achter en heb ik het met 16 weken voor het eerst gevoeld?

Fijn al die leuke berichten!!
ik voel de baby ook regelmatig, ondanks mijn placenta voor blijkt te liggen. 
Ik maak mij wel een beetje zorgen dat ik vandaag best veel buikpijn heb. Het zit vrij laat en voelt een beetje als spierpijn en dan schiet er om de paar minuten een pijnscheut door heen. Herkent iemand dit? Is dit banden pijn...? Ik heb vandaag wel een pittige dag op werk gehad en vanavond ook even flink moet huilen (hormonen?!?!) 

Laat moet laag zijn!

vraag me af of meer meiden last van buikpijn hebben of dat ik misschien toch de vk morgen even moet bellen? (Eerste kindje dus geen ervaring..)

Mijn vorige zwangerschap nooit last van gehad, maar met een zoontje van 16 maanden en druk op mijn werk heb ik nu ook geregeld last van “harde” buiken en een trekkend gevoel. Dit zijn gewoon mijn banden.
Kindje voel ik nog niet. De vorige keer ook pas rond de 21 weken.
Donderdag weer naar de verloskundige. Dan zal ook de 20-wekenecho gepland worden. Zojuist de kraamzorg geregeld.

Ik heb weer een hoop berichtjes gemist, zie ik. Wat leuk dat je nu een zoon krijgt gebruiker.
Mommy ik heb ook wel eens lage buikpijn maar niet om de zoveel tijd een steek. De verloskundige bellen kan nooit kwaad toch?
Het is ons 1e kindje en ik weet dus niet hoe het voelt om je kindje te voelen, maar ik heb wel het idee dat ik t af en toe voel. Soort raar gevoel is het en zeker weten geen darmen. De 20 echo heb ik 15 januari en volgende week weer een afspraak bij de verloskundige.
Verder heb ik de kraamzorg afgelopen weekend geregeld en gisteren rondleidingen ingepland bij 2 kinderdagverblijven. Nog steeds niets gekocht..

Leuk een jongen! Gefeliciteerd!
Banden pijn heb ik ook wel. Dan ben ik te druk geweest en inderdaad flinke steken. Maar als je je echt zorgen maakt mag je altijd bellen hè!

Ff tis nodig gehad om bij te lezen ;) 
leuk te lezen dat er best verschil zit in wie t wel en niet weten al! 
Die bandenpijn herken ik wel, ik vind het een naar gevoel. Merk ook dat het minder is als ik me rustig hou. Ik zou, als t blijft aanhouden en je erover blijft piekeren gewoon even bellen. 
Ik heb gisteren weer een controle gehad en heerlijk genoten! De vk nam echt de tijd om alles wat er te zien was te benoemen, zag zelfs het lensje in de oogkas, waaw. Nu de oproep vd GUO (geavanceerde 20-wk-echo ivm medicatiegebruik) afwachten. Zal over 2/3 weken zijn. Vind dat wel spannend hoor, jullie ook? 
Mij heb geen tedenen om te denken dat er iets mis is, maar dat is dan wel het moment dat je dat hoort.. dus zal blij zijn als we gewoon lekker lang hebben gekeken hoe alles eruit ziet bij de frummel en we blij naar huis kunnen ☺️

Ik ben ook weer even bij gelezen. Ik heb maandag de uitslag van de nipt gehad, alles was in orde. Gisteren hebben we een pretecho gehad om het geslacht van de baby te bepalen. Vanavond gaan we tijdens mijn verjaardag aan onze ouders en zussen vertellen wat het wordt. Ik heb er echt super veel zin in!

Terug
Bovenaan