Uitgerekend eind mei/begin juni

Leuk Tulipaa!!! Veel plezier vanavond.
Wij horen vanavond of we een neefje of nichtje krijgen en wat ons smurfje dus gaat krijgen. Hij heeft aan de ene kant net een neefje gekregen dus ben heel benieuwd.
Zelf wachten wij tot de 20 weken echo en doen geen pretecho meer tussendoor. Dus geduld tot 15januari. Ik moet zeggen dat ik er ook niet heel erg mee bezig ben.

Fijn dat het met iedereen nog goed gaat. Die bandenpijn komt volgens mij echt door te veel doen. Vandaag heb ik me bewust rustig gehouden en nergens last van.
Vandaag alweer de laatste dag van Moeders voor Moeders. Wat is de tijd toch snel gegaan. Verder de kraamzorg geregeld en mezelf opgegeven voor zwangerschapsyoga. Ik ben helemaal niet van de yoga, maar het leek me wel goed om een momentje bewust met de baby bezig te zijn aangezien deze zwangerschap toch al voorbij vliegt. En vind het ook leuk om andere zwangere vrouwen te ontmoeten bij ons uit de buurt. Maar de cursus start pas 1 maart.
Morgenochtend weer een afspraak bij de verloskundige. 

Gefeliciteerd met je verjaardag tulipaa! En wat krijgen jullie :D?
En jullie jippie? Neefje of nichtje? :)
Ik moet me ook nog inschrijven voor een zwangerschapscursus! Nog even kijken wat ik wil!
Hier de 20 weken echo 2 januari. Ben heel benieuwd of alles goed is! Heel spannend, ik maak me ook ergens weer zorgen maar ik hoop natuurlijk dat alles goed is, net als jij zonnetje! 

Iets waar misschien meer mensen wat aan hebben. Ik heb nu een bellysafe in de auto. Heel gemakkelijk en het zorgt ervoor dat de riem nooit op je buik kan zitten. Zo kan bij plots remmen of een ongeluk je kindje nooit schade oplopen in je buik. Ik raad hem echt aan. Het kost weinig en je zit altijd veilig. Je weet tenslotte maar nooit. En vergeef je het jezelf dan. Vind het ook bijzonder dat je er nooit iets over hoort. Ben er zelf naar opzoek gegaan omdat ik me zorgen maakte met een riem op me buik 

We hebben gisteren een ballon gevuld met confetti en die laten knappen. Was echt super leuk. Ze hadden totaal niet verwacht dat we het al zouden weten. De confetti was roze, we krijgen een meisje!

Terug
Bovenaan