Uitgerekend eind mei/begin juni

Superleuk tulipaa! Een meisje! Ik leg zelf mijn riem op mijn heupen en bij mij blijft hij dan ook gewoon zitten :p met die ronde buik van mij kan hij ook niet echt meer omhoog kruipen :p. Ik groei echt mega nu, hallo zeg :eek:Bij een ongeluk kan je kindje en jijzelf natuurlijk altijd schade oplopen. Ook met die positioner geen ongelukken krijgen dus! :) Altijd een goede tip.

Het blijven risico's die ieder afweegt. Ik kies ervoor mijn risico hiermee te verkleinen. Mijn buik is belachelijk voor mijn aantal weken maar mijn winterjas laat toch de riem schuiven hoe groot mijn buik ook is. En vandaar de tip. Er zijn vast mensen die er wel geïnteresseerd in zijn en we zijn hier tenslotte om elkaar te helpen toch 

Zeker, zeker! Als de riem normaal over je buik heen gaat zou ik zo iets ook misschien wel aanschaffen hoor. Bij mij doet hij dat dus niet, maar alle tips zijn welkom 

Echo gehad en ze heeft echt overal naar gekeken. Wel 3 kwartier denk ik.  Schedel is goed dichtgegroeid,ruggetje en bovenlip ook. Hart zag er ook goed uit tot zover ze kon zien baby was nogal bewegelijk haha Organen ook allemaal aanwezig. En als klap op de vuurpijl overduidelijk een jongen! :) blij blij blij 

@ jolandek, jurk is binnen en past precies. Super blij mee wat een mooie jurk ? buikje komt er zo mooi uit. 

Terug
Bovenaan