Uitgerekend eind mei/begin juni

Dan hebben we bijna dezelfde. Ik dacht van te voren echt dat ik alles moest en mocht kiezen, maar het leek wel een auto uitzoeken. Vriendlief wilde een dubatti, omdat iedereen om ons heen joolz heeft en hij perse een zwart frame. Ik heb toen voor cognac handgrepen gekozen en wij hebben de grey melange kleur. De kleur hebben wij ook lang getwijfeld en ik ben in de winkel 2 keer geswitcht van kleur hoor. Hij staat nu in elkaar en ben er heel blij mee.

Heel leuk alle wandelwagens! Wij gaan onze eerste wagen hergebruiken, maar er moet nog wel een meerijdplankje op voor mijn dochter. En baby komt bij mijn dochter op de kamer dus kamertje is klaar, moet alleen nog een bed. 

Allemaal de beste wensen op een heel mooi jaar waarin we allemaal mama gaan worden.Vandaag is eindelijk onze kinderwagen geleverd, het heeft even geduurd maar nu hebben we hem eindelijk binnen. Volgende week hebben wij de 20 echo dat is ook weer even spannend maar ik heb een paar weken terug al een uitgebreide echo gehad omdat er 2 keer niks uit de niptest was gekomen waardoor we werden doorgestuurd naar het VUmc en daar was de kleine toen helemaal goed gekeurd gelukkig.  

Vandaag 20 weken echo gehad en alles was goed! Helemaal niks van het geslacht gezien, blij mee:) Bij 10+3 de termijnecho gehad en wat een verschil. Hij bewoog goed en hij dronk zelfs een aantal keer. Helemaal verliefd op de beelden die we hebben. Helaas is zijn buikje/hoofdomtrek aan de ruime kant, waardoor we mijn bloed op glucose/ zwangerschapsdiabetes gaan controleren. Best spannend, alleen het onderzoek lijkt mij al zenuwslopend. (Nuchter bloedprikken en dan een drankje drinken en weer bloedprikken). Iemand die hier ervaring in heeft? Gelukkig is (eindelijk) mijn misselijkheid ook minder aan het worden, waardoor het mogelijk net iets ‘prettiger’ gaat zijn. Ben even kwijt wie het was, maar er was nog iemand met 20 weken echo vandaag geloof ik. Hoe is die gegaan? 

Fijn van de goede echo CLB. En fijn dat ze niks van het geslacht hebben laten zien. Jammer dat je een glucose test moet, geen ervaring hier.. mag je geen dagcurve met vingerprikjes doen?

Dat is makkelijk Zwangeryes dan hoef je veel minder aan te schaffen. Wij gaan vandaag weer op pad.Clb wanneer moet je testen en laat je weten hoe het was? Ik moet namelijk met 24 weken ook laten checken op zwangerschapsdiabetes en moet zeggen dat ik er nu al tegenop zie. Bij mij vanwege een link tussen zwangerschapsdiabetes en Pcos.Fijn Syk dat de echo goed was.

Zwanger Yes; dat is niet aangeboden, weet niet precies wat het betekent. Een hele dag prikken lijkt mij ook niet alles..jippie; ai dat is ook naar. Ik probeer er niet te veel tegen op te zien in de hoop dat het dan een beetje mee gaat vallen. Wil zo snel mogelijk gaan, zodat ik er vanaf ben, of dat ik mijn levensstijl kan/moet gaan aanpassen voor de kleine (want volgens mij kan het wel risico’s voor de kleine met zich mee brengen als je ‘normaal’ blijft eten). Ik zal je laten weten hoe het gegaan is! 

Hoi CLB, vriendin van mij heeft dat na de 20wk echo ook gemoeten, die had de afspraak in de ochtend en vond dat erg meevallen. Ook met dat drankje tussendoor wat je zegt. Fijn dat de echo’s verder goed zijn, op naar een mooi jaar! Ik geniet er echt van die kleine nu regelmatig te kunnen voelen, en Mn buik groeit ook goed, heerlijk! Vanmiddag weer een hele stap voor de babyuitzet bij mekaar gedaan bij een vriendin, hele berging staat vol, haha. 

Terug
Bovenaan