Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat fijn zwanger yes!Iedereen de beste wensen! Wij hebben vandaag een offerte laten maken bij Babypark voor de kinderwagen, kamertje en maxi-cosi. Nog even een week bedenktijd gevraagd zodat we eventueel nog wat kunnen onderhandelen, maar ik denk dat we er wel uit zijn! We gaan voor een Dubatti kinderwagen ( wat een keuze in kleurtjes enzo…)  en we hebben een kamertje van Kidsmill gezien dat we erg mooi vonden.

Wat leuk Tulipa! Onze kinderwagen is gisteren bezorgd, precies een week na bestellen, maar dan wel bij de babydump vandaan. Wij hebben ook gekozen voor een dubatti. Afgelopen 1.5 week hebben we de eerste verdieping verbouwd en is het gestuct. Nu alleen nog kiezen wat we op de muren willen... Zaterdag gaan we wel de babykamer en maxi cosi uitzoeken. Ik vind deze dingen wel spannend hoor. Het komt zo dichtbij.

Wat leuk Tulipa! Onze kinderwagen is gisteren bezorgd, precies een week na bestellen, maar dan wel bij de babydump vandaan. Wij hebben ook gekozen voor een dubatti. Afgelopen 1.5 week hebben we de eerste verdieping verbouwd en is het gestuct. Nu alleen nog kiezen wat we op de muren willen... Zaterdag gaan we wel de babykamer en maxi cosi uitzoeken. Ik vind deze dingen wel spannend hoor. Het komt zo dichtbij.

Zwanger Yes, ik denk dat we het half februari laten bezorgen. Ik vind het fijn dat alles er staat, dan kan ik spulletjes opbergen. We hebben al zoveel spulletjes gehad en dat zit nu allemaal in een curverbox... Ook vind ik het makkelijker om accessoires uit te zoeken wanneer het kamertje ingericht is.  Jippie, wat leuk dat jullie ook de Dubatti hebben uitgekozen. Ik vind die ook echt heel tof. Vond alleen de kleur kiezen moeilijk. We hebben uiteindelijk gekozen voor een taupe kleurige wagen met zwart frame en cognac handgrepen.

Terug
Bovenaan