Uitgerekend eind mei/begin juni

Leuk dat jullie ook allemaal aan het shoppen zijn! Ik begin ook te zoeken naar een bedje en zo, kijken of ik een mooie op marktplaats kan vinden de komende 10 weken, anders koop ik wel nieuw :p

Jaa shoppen is leuk! Wij, lees mijn man, is druk bezig met de kinderkamer. Schuren en lakken van de meubels. Gordijnen zijn besteld. En we hebben een heerlijke stoel. Lijkt mij echt nu al heerlijk om daar in te zitten en hem/haar te voeden. Voor een kinderwagen gaan we nog op pad.Zonnetjeinhuis; Thanks! Ben beel benieuwd of ik dezelfde ervaring ga krijgen als jouw vriendin! 

Zonnetjeinhuis; zo het zit er op. Het viel reuze mee. Het drankje is zoet en wat dikker, maar vond het niet vies. Het vult ook wel even op de lege maag. 2 uur wachten is wel even, zeker omdat je echt erge honger hebt en er een beetje flauw van wordt. Goede afleiding helpt! Ik had Netflix serie gedownload. Nu wachten op de uitslag.

Hi allemaal! Leuk om al jullie ervaringen te lezen. Eind mei verwachten wij ons eerste kindje, een meisje. Tot nu toe verloopt alles zó soepel (in 1 keer zwanger, totaal geen last van kwaaltjes) dat het voor mij vaak nog steeds een beetje onwerkelijk (en daardoor ook onzeker) voelt. Mijn placenta zit ook aan de voorkant, waardoor ik nog weinig beweging voel in mijn buik, die overigens al wel behoorlijk bol is. Volgende week gelukkig de 20 weken echo, ik hoop dat alles goed is en ik me daarna wat meer gerust voel :)

Wat fijn dat de drankjes mee schijnen te vallen. Over 2 weken gaat de verloskundige alles uitleggen over die controle en dan zou ik over 6wekwn moeten testen. Hoe was de uitslag clb?De babykamer hebben we afgelopen weekend besteld, maar zit 11 weken levertijd op.

Terug
Bovenaan