Uitgerekend februari 2015!!!!

Dankjewel violawiersma. Ja was wel ff schrikken! Gelukkig was alles goed. Hij moest wel in de couveuse en kreeg voeding via een sonde. Morgen mag hij eindelijk mee naar huis en kunnen we echt gaan genieten
 
Gefeliciteerd simone85! Wat een spannende tijd zal dat geweest zijn voor jullie. Super fijn dat hij morgen mee naar huis mag! Geniet ervan.
 
Gefeliciteerd simone!

Ik heb woensdag twee horen gekregen dat ik met 39 weken een primaire sectio krijg...met de echo ligt ze gewoon flink boven de groeicurve ondanks de insuline die ik spuit...
Ik ben nu 32+2 weken en toch denk ik dat ze in februari al komt!

We zullen zien...ik ben nu ook wakker van de pijn in mijn bekken het knakte om half 5 en ik viel met een been uit bed die ik niet meer onder controle had! Hoop gevloek en gekerm man ook wakker ja die moest me helpen pfff
Wat een ellende, ik hoop echt dat deze in februari komt :)

Liefss
 
Maandagmorgen 9 februari om half 8 waren we op de afdeling verloskunde omdat ik om kwart voor 8 opgenomen zou worden voor een bloedtransfusie en de keizersnee. 

Alle controles en de ctg van de kleine meid waren allemaal in orde. Rond 10 uur kreeg ik bloed toegediend. Dat deed er ongeveer 1,5 / 2 uur over.

Rond 12 uur werd ik voorbereid voor de ok. Dat ziet er ook raar uit hoe dat daar gaat hoor. Lopen zo'n 20 mensen heen en weer.  Toen ik klaar was kreeg ik de ruggeprik waarbij ik de zuster zowat omver schopte als reactie toen ze langs mijn zenuw ging. 

Toen ging alles tintelen en werd alles warm. Dat was een teken dat de verdoving ging werken. Ik werd extra in de gaten gehouden ivm mijn lage hb. Dat was heel geruststellend maar ook heel erg eng. Ik maakte het allemaal zo bewust mee. Te bewust eigenlijk.  Toen John binnenkwam in zijn charmante kostuum konden ze beginnen. 

Ze vroegen heel vaak aan mij hoe ik me voelde en of het ging. Totdat onze dochter ter wereld kwam ging het redelijk goed. Daarna zakte bij mij alles uit me voor mijn gevoel. Bloeddruk schommelde heel erg en ik ben ook gewoon bijna knockout gegaan . Gelukkig kreeg ik tijdens de operatie medicatie maar het was wel doodeng. Ik moest na de operatie ook even opgepept worden. Dus ik zag onze dochter pas andethalf uur na de geboorte.

Maar op 9 februari om 13.15 is onze dochter Jetske geboren

 
Terug
Bovenaan