Uitgerekend februari 2015!!!!

Hoi allemaal,
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben 27 weken zwanger van mijn eerste kindje en het wordt een meisje! Grappig Simone85 ik ben ook uitgerekend op 4 februari!
En Nonna1988 ik voel mijn kleine ook soms laag volgens mij is ze dan aan het springen op mijn blaas want ik heb nog nooit zoveel op de wc gezeten als de laatste tijd!En in de nacht heeft ze een feest want mijn buik blijft bewegen. Helaas doe ik geen oog dicht haha..



 
Alles weer in orde met smurf3. Ligt weer met rug tegen mijn buik aan hoofdje bovenin.. hartje gezien en veel afspraken gemaakt. 9 december groei echo en afspraak gyn. 12 december verpleegkundig spreekuur. Morgen nog even bellen met dietist omdat mijn glucosetest op het randje was en dat in combi met mijn overgewicht wil de gyn kijken of we iets kunnen veranderen aan mijn eetpatroon. Ik zal alvast een dagboekje gaan bijhouden wat ik eet en drink. Al heb ik de boosdoeners denk ik al gevonden De aardappelen en vanille yoghurt.
27 november heb ik een afspraak bij de dietiste om te kijken of er wat veranderd kan worden aan mijn eetpatroon.
 
Goedenmorgen dames.... ik ben vandaag 26+5 weken zwanger van onze kleine meid.... het werken wordt met de dag/week zwaarder maar proberen zolang mogelijk vol te houden:D voor de rest nergens last van geen kwaaltjes helemaal niks.... voel elke dag de karate schopjes en de heuze vuistslagen hihi maar dat hebben we ervoor over haha ben 22 februari 2015 uitgeteld... we gaan zien of we dat redden hihi
 
Vanavond weer gerust gesteld na een echo in het ziekenhuis. Na 2 jongens te hebben waren we toch wel heel erg benieuwd naar het geslacht. Nu kunnen we eindelijk zeggen dat het een meisje wordt. Eindelijk liet ze het zien! — metJohn Wiersma.
 
Hallo hier ook vandaag een bezoek gehad aan de dieetiste...balen dat de glucosetest niet helemaal goed was...nu mag ik 2 dagen dagcurve bijhouden en dan in combinatie met een dieet hopen we dat het niet echt diabetes wordt..

Ik zag jou berichtje erover ik denknff reageren hahaha ik ben in maart uitgerekend ben donderdag precies 25 weken...dus officieel heb ik hier niks te zoeken ;-)

Groetjes

Annemarie
 
no9u gister bij de dietist geweest en ze vroeg zich af waarom ik doorgestuurd was. de waardes waren allemaal perfect. ik heb wel wat tips gehad zoals geen 2 fruitsoorten combineren en ipv suiker zoetstof gebruiken.
 
Terug
Bovenaan