Uitgerekend februari 2015!!!!

Hi, ik ben nu 30 wk zwanger van ons 2 e kindje, weer een jongetje. Vind het wel zwaarder nu dan bij de eerste. Mijn ijzer is weer heel laag, ds ben erg moe. En mn buik zit in de weg. Ben er al wel een beetje klaar mee. Nog een paar weekjes werken en dan verlof. 27 jan om precies te zijn. En dan nog max 3 wk wachten . Krijg een geplande keizersnee.
 
Welkom riri1985 en gebruiker 353357,

Leuk om jullie er ook bij te hebben. Ook een geplande keizersnee. Spannend weet je al een satum? Ik nog niet. Balen van je ijzer riri1985. Krijg je er wat voor?

Hier erg last van harde buiken en afgelopen zondag van 11-14.30 in ziekenhuis gezeten. Ik had/heb last van gezwollen schaamlippen due voor mijn gevoel open liggen. Vorige week had ik last van kuitkramppijn in mijn buik.
 
Hoi allemaal,
De bete wensen voor iedereen Ik hoop dat iedereen goed de feestdagen doorgekomen is.
Ik ben op kerstavond en kerstochtend in het ziekenhuis geweest ivm 4 dgn roze bloedverlies en geen gevoel van de kleine meid.
Kerstavond waren ze niet tevreden genoeg over de bewegingen van de kleine meid dus moest ik kerstochtend terugkomen.
gelukkig bleek eerste kerstdag alles perfect in orde te zijn.
Komende woensdag weer een groei echo en ik hoop de week er na de datum voor de keizersnee te krijgen.
eerste zondag de 4de verjaardag van onze zoon vieren.
 
Beste wensen iedereen!!
Jeetje violawiersma spannend even dan poe!

Ik hoop dat ze je snel helpen en vooral een datum prikken dat geeft toch een soort van rust natuurlijk...
Ben zelf op 29 dec in het ziekenhuis geweest omdat ze dachten dat ik hellp syndroom aan het ontwikkelen was, na allerlei testjes mocht ik weer met een gerust hart naar huis...
Merk wel dat ik genoeg moet rusten en dat doen we dan ook :)

Deze dame wordt denk ik eind februari gehaald ipv 12 maart...ze hebben al gezegd met 38 wk te gaan inleiden dat zou op 26 februari zijn...we zullen zien!

Fijn weekend dames

Groetjes Annemarie
 
Ow ja ik spuit dus inmiddels insuline de waardes zijn tot nu toe nog prima maar er zitten vervelende uitschieters tussen! Dus op dieet nog steeds en uitzingen dan maar...

:)
 
jeetje annemarie, dat is ook schrikken eg. gelukkig verder alles goed nu hopen dat de kleine dan maar gehaald wordt als he tijd is.
ik hoop dinsdag te horen wanneer de kleine meid gehaald wordt. ik hoop in week 37/38 want heb nu gewoon echt heel veel pijn. snachts wakker liggen van de pijn en ben overdag zo moe als een hond.
zelfs bijslapen helpt niet dan ben ik nog moeier.
gisteren weer een groei echo gehad en de kleine meid groeit goed mee op de lijn waar ze zit. ze zit tussen de onderste en middelste in. dus prima in orde. dinsdag weer afspraak bij de gyn.
 
Terug
Bovenaan