Uitgerekend februari 2018

Hoi!

Ook ik weet het nog maar net! Zwanger van mijn eerste kindje! :D
Wat een verschillende verhalen allemaal.
Morgen ook de verloskundige bellen om een eerste afspraak te maken.
Ik ben al zoooo blij, maar wil niet te vroeg juichen. Het is nog zó kort.

Leuk om zo in contact te zijn met meerdere mama's (to be)! :D

Liefs Loez

Hoi Loez

Wat leuk dat jullie ook in februari jullie eerste kindje verwachten. Wanneer hadden jullie een positieve test?

Groetjes Brenda

Hallo allemaal :)

ik had 29 mei een positieve test in handen. Super spannend allemaal. Heb afgelopen december een missed abortion gehad dus voel me erg onzeker. Herkenbaar voor andere misschien ? Heb ook totaal geen klachten maakt me dan ook onzeker.

Groetjes chantal

Ismay:
wachten duurt lang he, haha. Ik vind 19 juni ook nog erg lang duren.. het liefste wil ik nu al zekerheid. Maar we zullen toch echt moeten wachten.

Chann84:
Wat leuk dat jullie ook een positieve test in handen hebben gehad! Spannend allemaal he! Ik snap helmaal dat je onzeker bent. Maar je hebt dus nog geen kwaaltjes ? Ik zou er maar lekker van genieten. Het kan zo zijn anders zijn.

hallo dames! Ik heb heeeeel vroeg getest afgelopen vrijdag (7 dagen voor nod) maar heb tot nu toe altijd een streepje die steeds duidelijker wordt! Mijn nod is vr 9 juni.

afgelopen januari een miskraam gehad met 6 weken, ik ben heel bang en kan absoluut niet beseffen dat ik nu weer zwanger ben, vind het onwijs spannend, ik voel ook echt van alles in mn rug en buik en heel

soms ook misselijk...mijn zus is trouwens ook zwanger! Vandaag achter gekomen zij is uitgerekend 10feb en ik 16feb.

Gefeliciteerd allemaal!

Hoi allemaal!

Ook ik ben uitgerekend in februari! 1 juni mn eerste positieve test gedaan omdat het nu toch wel lang duurde.. En ja hoor.

Achteraf bedacht ik me dat ik al wel wat symptomen had. Na bijna een jaar proberen. Over anderhalve week mn eerste echo gepland. Ik vind het onwijs spannend allemaal en ik vind het zo lastig dat ik het met niemand nog kan delen!

Vandaag voel ik me voor het eerst echt belabberd.

Liefs,

R

Hallo dames!

Ook ik ben in Februari uitgerekend! Zondag al licht positief getest en vandaag met een dikke streep!

Gezien ons verleden met meerdere miskramen en we tijdens onze vorige zwangerschap ons dochtertje zijn verloren met 20 weken ga ik op advies van de vk vrijdag nog even bloedprikken, voor onze geruststelling.

Spannend allemaal! :)

liefs,

AM

Terug
Bovenaan