Uitgerekend februari 2018

Hallo ik ben mandy
Ik heb eind april een miskraam gehad en ben begin juni erachter gekomen dat ik weer zwanger was! Ze hadden me verteld dat de kans heel klein is als je nog niet ong bent geweest tussendoor. 
Ik ben nu 8 weken en 2 dagen. 2 weken geleden was er een kloppend hartje te zien. Gelukkig  want het was even spannend. Ze dachten aan een eug. Gelukkig was dit nu zo. 
Ben uitgerekend op 28-02. Zou het leuk vinden om contact te hebben met anderen zwangeren in de buurt. 
Dit is trouwens ons eerste kindje

@chantal 
Ik ben nu 9+5 en bijna geen klachten gehad.
Alleen nu komen de dagen dat ik vermoeider ben en nu soms misselijk in de ochtend. Dus ook weinig klachten.
Rustig afwachten en geniet van de weinig klachten en je zwangerschap!
Ik heb met 8+1 een echo gehad en 3 augustus pas weer, ben dan 11+3 als alles klopt qua datum

@Mir M Ooh oke. fijn dat je hcg hormoon goed was en misschien zorgen om niets ja. Maar nog even wachten en dan is het eindelijk weer zo ver! Dan is het weer tijd om de kleine spruit weer te bewonderen, hahaha!
Ooh zo oke, is het nog een beetje mee gevallen dan? Afgelopen week? Met je werk..
Ja dat is best lastig. Maar we hebben het verteld en ze waren erg blij, mijn ouders kregen de tranen in de ogen. Want dit word hun eerste klein kind. Helaas reageerde mijn oma's en opa niet zo vrolijk, wat me eigenlijk best zeer deed. Maar ook zulke reactie kun je verwachten. Maar goed.

@Mandy Linders.
Wat balen van je mk! Maaar wel gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Hoop dat deze keer alles goed gaat. Helaas kan ik niet veel tips of ervaring geven over mk, heb dat namelijk niet gehad.
Probeer te genieten en  heel veel succes in je zwangerschap!

Hoii allemaal

Ik ben leoni, 28 jaar en in verwachting van mijn 1e, mijn vriend zijn 2e, kindje.
Ik ben vandaag precies 11 weken zwanger en uitgerekend op 23 februari 2018. Het lijkt me leuk vrouwen te leren kennen die ook rond die tijd zijn uitgerekend!
Liefs!

Hallo Leoni,

we zijn actiever op Facebook dan hier. Je zou een mailtje kunnen sturen naar ikwilbijdegroep@gmail.com.
groetjes Fokje 

Hallo,
Ik ben Shannon, 24 jaar in verwachting van ons 1ste kindje. Ik ben nu 13 weken en 3 dagen; uitgerekend op 8 feb. Op 25 januari word ik ingeleid ivm mijn medische indicatie. Ik heb tot nu toe ook al 5 echo's gehad en alles ziet er goed uit, de combinatie test was ook goed.
Sinds 4/5 dagen heb ik het idee dat mijn klachten rondom de misselijkheid alleen maar erger worden, hebben meer mensen hier last van?
Liefs Shannon

Hallo Shannon,

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat alles er goed uit ziet en dat ook de combinatie test goed zijn. Probeer er van te genieten, voor je het weet is het al zover.

Ik heb verder geen echte klachten meer. Zo nu en dan heel kort. Maar dat mag ik niet echt een klacht noemen. Dus heb zelf geen ervaring daarin. Maar hoor het wel vaker want mensen in mijn omgeving die dat ook hebben gehad. 

Terug
Bovenaan