Gefeliciteerd dames die zwanger zijn. Hoop dat jullie fijne en leuke zwangerschap hebben en natuurlijk de bevalling ook!
@MirM, fijn dat de echo goed was, nu volop gaan genieten van je zwangerschap. is dit je eerste? Ooh wat ben ik jaloers dat je weinig klachten hebt! Ruilen? Hahaha.
Nu vol spanning wachten op 3 augustus? haha
Ik zelf ben nu bijna 8 weken zwanger. Dit is wel onze eerste kindje. We vind het ook zo supper spannend! Voor al 1,5 week terug. Toen had ik gigantische steken in mijn buik, zo erg dat ik soms niet kon lopen. Uit eindelijk de VK maar gebeld en we moesten rekening houden dat er een kans was op een miskraam. Maar het kon natuurlijk ook goed gaan.
Nu hebben we afgelopen dinsdag avond onze eerste echo gehad! Wat was dat prachtig om te zien! Ben helemaal verlieft! Gelukkig was op dat moment alles goed. En heb ook geen erge krampen meer, gelukkig! Nu vol geduld hebben, want ook wij hebben 3 augustus onze 2e echo! Zo spannend!
Pfff ik kan ook niet wachten om mensen het te kunnen vertellen, wil het liefst van de daken schreeuwen!