Uitgerekend februari 2018

<p>Hallo dames,</p><p>Sinds halve wege juni weet ik dat ik zwanger ben. Dit word ons eerste kindje. Volgens de berekeningen ben ik eind februari uitgeteld. We vinden dit ook behoorlijk spannend.</p><p>Morgen hebben we dan onze eerste ech, ben dan rond de 7 a 8 weken zwanger. Maar heb al best behoorlijke kwaaltjes hihi.</p><p>Zo kamp ik met gigantische pijnlijke borsten. Hevige stemmingswisseling en gigantisch moe. Maar ook dat ik aangekomen ben sinds ik gestopt ben met de pil. Daar baal ik best wel van! </p><p> </p>

Hallo Dames,

Gezellig zo een groep! ook ik ben in februari uitgerekend. Ik weet alleen niet precies de datum, maar dat hoor ik volgende week dan heb ik een afspraak met de gynaecoloog (spannend)! ik ben medische omdat me dochtertje van bijna 4 met 26 weken is geboren. Hopen dat het dit keer binnen blijft tot me 37ste week in iedergeval.

heb erg last van misselijkheid 24 uur!!

iedereen succes en op naar een gezond en voldragen zwangerschap!

liefs,
Rafia

Hallo allen,
Ik ben nu bijna 10 weken zwanger van de eerste. Heb van het weekend een mailtje gestuurd om me aan te melden bij de facebookgroep, maar helaas nog geen reactie.
Mijn mailadres is my.le.ne@live.nl
Alvast bedankt voor het toevoegen.
Groetjes

Gefeliciteerd met iedereen hun zwangerschap!

Een tijdje niet gereageerd ivm vakantie en nu drukke werkweek.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat.

Op de Facebook pagina iets actiever.

Wij hebben dinsdagavond onze eerste echo gehad!

Alles gaat goed! We zijn nu 8+3 :)

Uitgerekende datum is 19 februari.

Eerst 10 februari altijd gedacht. 

Verder bijna geen klachten (sorry..) alleen af en toe pijnlijke borsten en iets vermoeider.

We mogen op 3 augustus weer!

Hoe is het met jullie?

Fijne avond!

Gefeliciteerd dames die zwanger zijn. Hoop dat jullie fijne en leuke zwangerschap hebben en natuurlijk de bevalling ook!

@MirM, fijn dat de echo goed was, nu volop gaan genieten van je zwangerschap. is dit je eerste? Ooh wat ben ik jaloers dat je weinig klachten hebt! Ruilen? Hahaha.
Nu vol spanning wachten op 3 augustus? haha

Ik zelf ben nu bijna 8 weken zwanger. Dit is wel onze eerste kindje. We vind het ook zo supper spannend! Voor al 1,5 week terug. Toen had ik gigantische steken in mijn buik, zo erg dat ik soms niet kon lopen. Uit eindelijk de VK maar gebeld en we moesten rekening houden dat er een kans was op een miskraam. Maar het kon natuurlijk ook goed gaan.
Nu hebben we afgelopen dinsdag avond onze eerste echo gehad! Wat was dat prachtig om te zien! Ben helemaal verlieft! Gelukkig was op dat moment alles goed. En heb ook geen erge krampen meer, gelukkig! Nu vol geduld hebben, want ook wij hebben 3 augustus onze 2e echo! Zo spannend!
Pfff ik kan ook niet wachten om mensen het te kunnen vertellen, wil het liefst van de daken schreeuwen!

Terug
Bovenaan