Uitgerekend februari 2018

Hoi Rafika,

Woww nummer 7!
gezellig hoor,  dit is me tweede zwangerschap.
ik ben zo benieuwd wanneer ik uitgerekend ben.

en hopen dat alles goed gaat.

liefs,
Rafia

Hoi, uitgerekend 2-2-18
Leuk een topic van dames die ook in feb zijn uitgerekend.
Wij zijn in feb gestart, spiraal verwijderd. Direct zwanger! Maar helaas miskraam met 6 weken. Daarna 1 x een mensus en weer raak! Wat een mazzel maar Ow wat spannend is dit. Ik kreeg met 8 weken een echo vanwege de mk en hierop was een intact klein vruchtje te zien nu de 12 weken echo as dinsdag!
Hebben jullie het al veel verteld? Ik ben erg moe en misselijk en eet op de raarste momenten dus collega's hebben het al een beetje door dus vertel ik het dan ook maar gewoon. 

Wat is een geschikt moment om het je andere kinderen te vertellen? Iemand een antwoord of tip?

Groetjes Bo

Hoi Allemaal,
ik ben 3 februari uitgerekend. Ik had een mailtje gestuurd voor de facebookpagina, maar geen reactie gehad. Ik zou graag incontact komen met jullie. Groetjes Joyce

@LysP, Snap dat je wilt ruilen.. het maakt me ook erg onzeker soms omdat ik nergens last van heb maar ik heb het zaterdag aan m'n broer en schoonzusje verteld en die had tijdens de eerste ook nergens last van. Ik hoop dat het zo blijft ;-)
Ik ben nu wel sneller moe maar dat komt omdat ik weer aan het werk ben. Vandaag precies 9 weken. Deze week nog minder uren qua werk (rond de 20) maar komende week alweer 36 uur dus dat wordt wel zwaar.
Wij zijn 19-02-2018 uitgerekend van ons eerst kindje. We hebben het aan familie, m'n ouders en broers + schoonzussen, m'n schoonouders + broertjes en goede vrienden verteld.
Misschien wel wat vroeg maar het begon op te vallen, normaal drink ik altijd wel een drankje maar nu al aantal weken niet dus, ook voor de zwangerschap al minder. 
Ik vertel het op m'n werk pas met 12 weken, maar denk al dat paar collega's vermoedens hebben. 

Ik kan inderdaad niet wachten tot het 3 augustus is ;-)
Onze tweede echo !
Hoe is het met jullie allemaal? Liefs!

Hey,

Hier ook uitgerekend eind februari!

Maar wel een beetje bang. De baby is niet van mijn vriend. T ging al maar als een jaar niet goed tussen ons en een keer de mist in gegaan.

Ik was er heel blij mee dus iedereen verteld afgelopen zaterdag.

Natuurlijk schrikken maar mn familie zou me helpen! Vriend natuurlijk bij mij weg,

Heb nog wel steeds contact met hem en hij kan het me wel vergeven maar niet zolang ik het kind hou. Ik had er goed overna gedacht maar nu zit mn moeder ook steeds van weet je het heel zeker het is niet niks. Nu begin ik mij steeds onzekerde te voelen of ik het echt wel aankan heb natuurlijk ook nog veel verdriet naar mn vriend toe!

Jessika

@MirM dat begrijp ik dat je onzeker van wordt. Maar geniet ervan! Je voeld zelf wel aan of het fout zit of niet.

Ik heb vorige week de misselijkheid gehad, dat was geen pretje! Wat een ellende, maar gelukkig nu al 2 dagen goed te pas.

Pff dat zou idd wel zwaar worden ja. Veel succes met die werkweek. Zou wel even wennen zijn. Maar werk jij altijd al 36 uur dan?
Wij hebben nu paar mensen verteld dat we een kindje verwachten en willen aankomend weekend de familie vertellen. Paar dagen later de vrienden.
Ook bij ons is het vroeg om te vertellen. Maar wij hebben zo van: we kunnen wel wachten tot de 12 weken en dat alles goed is. Maar uit eindelijk kan het na die tijd ook fout gaan. Maar ook omdat we bijna vakantie hebben, kunnen we daar mooi rustig mee beginnen. En niet heen en weer geraced om iedereen het geweldige nieuws te vertellen.

@Jessika
Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat je een leuke zwangerschap mag beleven. Wat jammer dat je vriend bij weg is gegaan, best heftig!
Maar probeer wel na te denken hoe jij er onder voeld. Je moet doen wat jij wilt. Wel fijn dat je je familie achter je staat en hulp aanbiedt!
Deze keuze maak je niet zomaar!

@Lys P inderdaad. Me gisteren aangemeld bij moeders voor moeders en m'n hcg hormonen waren nog super goed aanwezig. Dus waarschijnlijk zorgen om niets. Komende weken zijn veel collega's met vakantie dus daarom meer uren. Wordt na de vakantie denk ik rond de 32 uur.
Ja, snap je gevoel met betrekking tot vertellen. Het is toch onzekere periode en stel, wanneer het misgaat, je het ook met andere kunt delen. Ik vertel het op m'n werk na 12 weken.
Gelukkig is de misselijkheid wat over!
@Jessika
Wat een heftige situatie! Denk er goed over na, doe wat goed voelt!

Hoi ook ik ben in feb 2018 uitgerekend.omdat ik geen topic kan openen stel ik mijn vraag even zo...Heb afgelopen maart een mk gehad dit was mijn eerste zwangerschap.
Inmiddels al meerdere echo's gehad en met 6 en 7 week een kloppend hartje gezien.Ben nu 8+2 en heb pas volgende week donderdag weer echo...Omdat het bij mij ruim 8 jaar geduurt heeft dat ik zwanger ben geworden ben ik zo onzeker helemaal na de mk en omdat ik op rugpijn na helemaal geen symptomwnen heb wie herkent dit m.v.g chantal 

Terug
Bovenaan