Uitgerekend februari 2018

Hallo allemaal,

Ik heb verdeeld over de dag ook vlagen van misselijkheid vooral als ik later eet dan normaal. Soms heb ik honger en maak ik brood en eet ik uiteindelijk maar een kwart en zit dan vol. Hoofdpijn in de avond ken ik net als de bh 's avonds uitdoen. Moe ben ik ook veel ik probeer als ik moe ben er even een 3o  min tot uur aan toe te geven voor de kinderen weer uit school komen.

Vooral deze week is druk ivm de avondvierdaagse. Ik lag afgelopen week vaak al om 20.30 op bed te lezen nu kan ik pas om 21.30 gaan liggen dat merk ik wel.

Maar de andere zwangerschappen was dit na 11 weken weer over. Nu weer naar school bieb dienst draaien.

Groet Marijke

@Marijke1984: je merkt dus wel wat verschil met vorige zwangerschappen?Waar ik meeste last van heb, is onder in m'n buik/blaas, beetje samentrekkend gevoel. Herkennen jullie dit? Moet soms knoop van de broeken al los doen.
Verder merk ik dat ik iets emotioneler ben en minder kan hebben. Maar dat is hopelijk een fase en ben ook aan het afronden met werk voor deze en komende week dus dat brengt ook wel stress met zich mee omdat we eind volgende week op vakantie gaan.

Dat ken ik ook :).. Even de knoop van de broek los haha idd ook onderin de buik wat last soms.

Ben wel snel geïrriteerd en soms het gevoel alsof ik iemand anders ben haha..

hallo dames,

allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

ik weet sinds afgelopen maandag 5 juni dat ik 2 a 3 weken zwanger ben.

We zijn bezig met klussen sinds maart.

Sinds een jaar (mei 2016 gestopt met de pil) had ik een erg onregelmatige cyclus en ik was dat zwanger worden moeilijk zou worden, maar het is gelukt!

Ik ben net als jullie uitgerekend in februari. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik heb al de nodige kwaaltjes. Met name veel pijn in mijn borsten.

ik heb de dag na de eerste positieve test voor de zekerheid nog twee testen gekocht om het zeker te weten. het was heel duidelijk!

Ik ben enorm blij maar ben ook bang dat er straks iets mis gaat...Ik probeer dat wel los te laten en vooral blij te zijn.

Ik hoop dat we op deze manier een beetje in contact kunnen blijven!

Groetjes Marijke

@Marijke Van harte gefeliciteerd! Ik heb ook twee extra testen gedaan, ik kon het ook nog niet geloven en nu soms nog niet ;-) maar ik probeer zeker te genieten en dat moet jij ook doen!

@Kirby Haha, precies hetzelfde gevoel. Het voelt als iemand anders soms ;-)

Vandaag onze eerste afspraak bij de verloskundige gemaakt, 11 juli! Direct na onze vakantie :)

Goedenavond Dames,

Allereerst van harte gefeliciteerd voor allen! Ik ben hier nieuw, maar kan ook heel blij mededelen dat ik volgens berekening in februari uitgerekend ben.

Ik heb 4 dagen voor mn nod positief getest. En daarna nóg 300 testen (bij wijze van spreken dan) ertegen aan gegooid haha! Nu 2 dagen overtijd en het voelt nóg onwerkelijk. Hoewel de kwaaltjes toch echt aanwezig zijn!

Heb erg last van krampen in onderbuik en onderrug, emotioneler dan anders, pijnlijke borsten en volgens manlief heb ik een kort lontje haha

Dit is mn eerste zwangerschap. Vind het ontzettend spannend.

Fijn dat er zo'n topic is waarin we onze ervaringen kunnen delen!

Groetjes Es

@ MirM jij ook gefeliciteerd!! Ja het is echt zo moeilijk te geloven dat er iets in je lichaam aan het groeien is...vind het zo spannend!!Elke dag denk ik weer: ik ben gewoon zwanger!

Wat leuk dat je al een afspraak hebt gemaakt bij de verloskundige. Ik wist niet dat dat al zo snel kon.... Ik ga komende dinsdag naar de huisarts, hij is ook verloskundige dus ik hoop dan ook te horen wat de vervolgstappen zijn..

Hoe zit dat met een echo? Regel je dat zelf of heb je de huisarts gebeld en heeft hij/zij de datum voor de echo vastgesteld?

Groetjes Marijke

Terug
Bovenaan