Uitgerekend februari 2018

Hoi allemaal.

Ik ben Patricia,41 jaar,trotse mama van Jada(12)en onverwacht zwanger van een nieuw wondertje. Onverwacht maar zó welkom. Mijn partner heeft een harttransplantatie ondergaan met als gevolg dat hij erectieproblemen had. Door hormoongel is dit al verbeterd maar klaarkomen lukte alleen hem zelf  met veel moeite. We gingen ervan uit dat we niet op een gewone manier zwanger konden worden dus hadden een afspraak gemaakt voor een KIE behandeling in het Erasmus. We besloten vóór de afspraak, omdat ik mijn ovulatie nog moest krijgen, een keer zelfinseminatie te proberen... en het was meteen raak. Kan t nog niet geloven, ben zó blij!!

@Patricia; van harte gefeliciteerd met dit wonder!

Ik ben vandaag precies 5 weken, gelukkig alleen beetje last van zeurende pijn bij de onderbuik.

Hoe is het met jullie allemaal?

Mirm: Hier ook net 5 weken en 1 dag. Gelukkig voel ik me redelijk goed. Alleen klein beetje afscheiding maar dat is gelukkig niks ergs volgens de verloskundige. Dat hebben de meeste vrouwen. Voor de rest af en toe gespannen borsten en wat last onder in me buik.
Heb jealleen een zeurende onderbuik? Voor de rest nog geen klachten?

@BrenS Inderdaad, afscheiding ook last van en zeurende pijn. Soms wat vlagen van misselijkheid maar verder geen klachten. Eerst maakte ik me zorgen omdat ik weinig klachten heb maar we zullen zien hoe het verder verloopt

Hallo allemaal,

Ik heb af en toe wat lichte steken soms rechts en soms links onder in de buik. Waarschijnlijk beginnende bandenpijn. Enige verschil met vorige zwangerschappen is dat ik nu meer misselijk ben bij vorige alleen rond 17u.

Ik ben vandaag 5 weken en 1 dag volgens de voorlopige berekening verwacht niet dat er na de eerste echo veel veranderd omdat ik de exacte dag weet van ovulatie.

Groet Marijke1984

Hallo.

Gefeliciteerd allemaal. Ook hier een positieve test gehad op 26 mei. Kan en durf het niet te geloven, bang dat het weer mis gaat. Heb 2 miskramen gehad. 2 x hcg moeten prikken en die was op 1week goed gestegen. 372-3987. Vrijdag de 16de heb ik een echo. Erg spannend.

Terug
Bovenaan