Uitgerekend februari 2018

Hai :)
Vandaag getest en geeft 1-2 week aan. Is dat dan in werkelijkheid 3-4 weken?

Voor mij allemaal nieuw, eerste kindje.

Als ik goed heb berekend, is uitreken datum: 15 februari.

Ik bel morgen HA even en daarna kijken, we gaan over twee week op vakantie voor drie weken.

Liefs

Hoi Mirm
Gefeliciteerd! Klopt ik werkelijkheid ben je dan 3-4 weken zwanger. Ik had zaterdag ook een test stond 1-2 weken op. Vandaag had ik een test met 2-3 weken er op! Waar gaan jullie heen op vakantie ?

Hoi A-M23

Jij ook gefeliciteerd! Jeetje wat heftig! Ik hoop voor jullie dat alles helemaal goed komt! Wanneer was je nod?

Chann84: heel spannend! Ons dochtertje is in januari stil geboren dus denk dat ik voorlopig nog niet gerust ben

Marijke: je hebt ook een datum! Aftellen! Onze 1e echo is 26 juni, kan niet snel genoeg zijn

Bren S:

Ik was heel onregelmatig ongesteld dus ik wist niet zo goed wanneer ik weer ongesteld zou worden. Toen ik de test deed bleek ik dan al 3+ te zijn!

Ben zo benieuwd hoe alles zal verlopen!

Liefs

Jullie ook gefeliciteerd, Bren S, A-M 23, N en de rest! Bren S, we gaan naar Oostenrijk en Italië. Kamperen! Zin in!

Ik zie dat jullie allemaal al afspraken hebben bij de verloskundige. Moet ik deze ook maken voordat we op vakantie gaan of is dat niet noodzakelijk? Ik bel in ieder geval de huisarts morgenochtend even.

Ik/wij vinden het erg spannend maar ook super leuk!!

Oh wat gek.. hij plaatst maar de helft van wat ik getypt heb.

@Bren S : mijn nod was 29 Mei

@JD 4 : voor jullie ook een onzekere periode dus. Kan het me helemaal voorstellen. Moeilijk om blij te zijn.. laat die eerste echo maar snel komen!

Terug
Bovenaan