Ik heb gisteren de glucosetest gehad. Wat een smerig drankje zeg. Ben er de rest van de dag ook goed beroerd van geweest . Mijn biologische vader heeft Suikerziekte alleen omdat ik daar geen contact meer mee heb weet ik niet welk type. Volgens mij maakt het niet uit voor de test welk type er in je familie zit. Volgens de medewerkster van het ziekenhuis krijg ik het of over twee dagen telefonisch te horen als het niet goed zit en als het wel goed zit bespreken ze het bij de eerst volgende afspraak. Die is voor mij pas over drie weken.
Wij hebben van het weekend de proefdruk voor het geboortekaartje besteld en die komt aanstaande woensdag binnen. De naam van de kleine meid staat er ook al op want daar zijn we gelukkig geluid. Zijn jullie al uit de naam?
Ik vroeg me af of jullie ook al bezig waren met de bevalling? Ik merk als ik er nu zo over nadenk dat ik het best spannend vindt.
Wij hebben van het weekend de proefdruk voor het geboortekaartje besteld en die komt aanstaande woensdag binnen. De naam van de kleine meid staat er ook al op want daar zijn we gelukkig geluid. Zijn jullie al uit de naam?
Ik vroeg me af of jullie ook al bezig waren met de bevalling? Ik merk als ik er nu zo over nadenk dat ik het best spannend vindt.