uitgerekend februari 2019

@pegg: ik zwem iedere week, is speciaal zwangerschapszwemmen. Erg gezellig en daar leggen ze ook uit welke bewegingen je wel en niet mag maken.
Ik heb geen zwangerschapssuiker! Vandaag de verloskundige gebeld en alle waarden waren helemaal goed :) weer een opluchting want ik heb nu echt geen zin in een dieet!
Ik had paar weken terug ook zo'n last van mijn rug en stuitje. Sindsdien is mijn bureaustoel aangepast en loop ik bij een oefen therapeut. Daar tips voor oefeningen gekregen en dat ik echt ieder half uur eventjes opsta van mijn bureau. Dat werkt echt zo goed! Nergens meer last van nu :) 
Wij zijn lekker druk met babykamer en babyuitzet kopen. Ik vind dat echt zo leuk dat ik het steeds verdeel in beetjes zodat ik er extra lang van kan genieten ;) 
Wij gaan eind november starten met een cursus samen bevallen ook :) ben erg benieuwd.
En ik hoef nog maar 8 weken te werken tot verlof. Gaat echt zo ongelofelijk snel! Ik werk nog steeds mijn volledige uren, 32 uur, en gaat eigenlijk gewoon prima. Ik heb stiekem best weinig kwaaltjes dus mag niet klagen :) ik wil ook graag blijven werken want ik heb die bezigheid echt nodig. 

Hoi allemaal,
Al een tijdje niet gereageerd. Maar lees wel steeds mee:)
@ MDNS, ik hoef verder nog niks te prikken enzo maar heb bij 28 weken ook nog een extra groeiecho. Ze zeggen dat het óf een grote baby is óf dat ik ietsje eerder uitgerekend ben. Maar als de baby wat groter is, vinden ze het ook niet gek aangezien ik zelf ook erg lang ben. 
@Lyjam, wij hebben nog geen naam. Wel een paar opgeschreven maar nog geen definitieve. Vind het zoooooo moeilijk!!!
Over bekkenklachten kan ik ook meepraten. Ga sinds de 15e week naar de bekkenfysio en de chiropractor. Kon toen 's avonds echt niet meer lopen en me in bed niet meer omdraaien. Nu gaat het stukken beter!! Werk ook nog steeds 36 uur. Ben wel wat makkelijker geworden in het huishouden...
Dinsdag krijgen wij allerlei dingen thuis. Meubels voor de babykamer, kinderwagen, box en maxicosi. Heb er zin in!

Ook al een tijdje niet gelezen en gereageerd hihi.
Hier gaat alles gelukkig nog steeds erg goed. Weinig kwaaltjes, soms wat last van de rug maar verder nergens last van. Ik werk nog steeds 36 uur in de week. Overwerken in de avond dienst doe ik echter niet meer. 
Al heel veel baby uitzet hier ook binnen. Alleen nog een commode uitzoeken voor de rest is de baby kamer klaar en andere grote dingen zoals kinderwagen etc zijn er ook al :).
Ik wil waarschijnlijk poliklinisch bevallen, dus ga binnenkort naar een rondleiding en voorlichting in het ziekenhuis. Verder heb ik mij niet opgegeven voor een cursus of iets.
Proef geboortekaartje is hier ook besteld, de naam hadden wij al snel na de geslachtsbepaling helemaal klaar! 

Hoi allemaal! 
Ik ook al een tijdje niet gereageerd maar wel gelezen. Ik ga ook naar de bekkenfysio en ik moet zeggen het gaat eigenlijk heel erg goed! Werk dan maar 2 ochtendjes in de week, maar ik kon gewoon niet meer. Ik had zo een verschrikkelijke pijn en de toegestaande hoeveel paracetemol werkte ook niet ? maar nu met nog maar 25% werken en fysio mag ik eigenlijk niet klagen en verder echt nergens last van! Nog een echo ingepland als ik 30 weken ben, wil haar zo graag nog even zien(ben nu 27 weken). Als ik denk dat ik nog maar 13 weken moet(uitgegaan van 40 weken), krijg ik helemaal de kriebels haha! Omdat ik zo benieuwd naar haar ben en er zo naar uit kijk, hebben jullie dat ook? 

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat! 
Ik ben nu ook 27 weken en  begin ook steeds nieuwsgieriger te worden, begin het wel ook spannend te  vinden. Het is ons eerste kindje dus geen idee wat ik kan verwachten, wel veel ‘onderzoek’ gedaan etc . maar t kan alle kanten op gaan uiteindelijk ?

@neikolein
Ja dat heb ik inderdaad ook wel, bij ons ook eerste kindje en wat je ook zegt het kan alle kanten opgaan, dus best spannend! 

Hier even een mindere dag helaas. Ik moest vandaag ineens overgeven, alles wat ik had gegeten. En als avondeten toch wat soep gegeten maar ben nu weer misselijk en bang dat ik het niet binnen kan houden.. verder geen klachten. Wel beetje bezorgd wat het zou kunnen zijn.. iemand ervaring mee?
Het is de eerste keer dat ik moest overgeven trouwens. Hele zwangerschap niet misselijk geweest of moeten overgeven. Zo gek!

Terug
Bovenaan