uitgerekend februari 2019

Inderdaad vreselijk, die spanning en onzekerheid of het wel goed gaat. Ik heb 1 test gedaan omdat ik het eigenlijk wel zeker wist. Was zo beroerd en moe. Dat heb ik nu veel minder! Maar ik weet van mijn eerste dat het rond 6 weken keihard terug kwam en dat ik toen weer hartstikke beroerd was. 
Ik heb me net aangemeld bij de vk, ben benieuwd wanneer de eerste echo is. 

ja hier ook heel onzeker... denk dat dat altijd wel zo is... afentoe krijg ik hele erge steken in mijn buik. en dan ben ik weer hartstikke misselijk en pijnlijke borsten en zuurbranden.  ik kijk bij elk wc bezoek of er toch geen bloed aan t papier zit... hier nu wel een tijd voordat we de eerste echo krijgen... dus nog even in spanning blijven zitten. 

wel heb ik vanmiddag mijn eerste positie jurk aangeschaft .  omdat we 3 juli gaan trouwen weet ik niet of ik al een beginnend buikje begin te krijgen omdat t meestal wel snel kan gaan groeien als je al een paar kids hebt. 

Dag meiden,
Ik mag me volgens mij aansluiten in deze groep ? Vandaag is mijn NOD, dus net meteen getest!
Het is nog wel echt een licht streepje. Dus over een paar dagen nog een keertje testen.
Als ik de eerste dag van mijn menstruatie neem, dan wordt de uitgerekende datum 10 februari.

Terug
Bovenaan