uitgerekend februari 2019

nee de nub kan vanaf 12 weken ongeveer.. als ik de termijn echo krijg zou ik rond de 11 plus 2 dagen zijn.. 
ik snap je gevoel helemaal ... denk dat iedereen dat wel wil weten of alles goed is. wachten tot de eerste echo duurt zooo lang... maar goed we kunnen niet anders.  en ja ik wil t ook van de daken schreeuwen haha ma doe t nog niet. als na de eerste echo alles goed is dan gaan we t zeggen... 
voor ons extra spannend want 1 dag voor de eerste echo gaan we trouwen . maar niet groots nu alleen op t gemeente huis en volgend jaar willen we voor de kerk gaan trouwen.. 

Wij gaan niet trouwen. Maar wel geregistreerd partnerschap met mooie gala jurk uitgebreide ceremonie en heerlijk uit eten met de genodigde. En dat is over 2.5 week haha. We hebben dan al wel de 1e echo gehad. :) 
Ik heb trouwens ook verbazend weinig symptomen. Vol gevoel, moe en pijnlijke tepels. Meer niet. 

dankje wel??

voor jou ook gefeliciteerd.  oh wat fijn dat je dan de eerste echo hebt gehad.. wij net 1 dag later haha... 
ik ben aan t kijken voor een leuke jurk. maar weet nog niet zo goed wat. ik weet ook niet of ik met 9 weken al een buikje begin te krijgen omdat t wel al mijn 7de kindje is dus dan word je wel wat sneller dikker haha 

7e? Wauw, ik krijg het al benauwd bij het idee van 4e eigen kindje en +2 als ik mijn bonus dochters meereken.
Wordt jij mijn gids haha, lol! Het idee van alle voetbal clubjes etc. met bolle buik ;)

Mamalicious heeft erg leuke jurkjes daar voor vind ik, maar Noppies, Bonpirix, Tiffany Rose en Espirit ook. 

ja 7de ?? ik vind t weer heerlijk de jongste word in juli 4 jaar dus heb straks alle tijd voor de kleine uk.. 
denk dat ik online ma eens ga kijken bij die sites voor een leuke jurk.
zo spannend allemaa weer??

Terug
Bovenaan