uitgerekend februari 2019

Hallo,
gisteren heb ik een test gedaan en deze had een heel licht streepje. Morgen voor de zekerheid nog een keer testen. 
We zijn al 2 jaar onder behandeling bij het zkh dus we sprongen een gat in de lucht. 

Gefeliciteerd andere ❤️ ik heb inmiddels de verloskundige gesproken en het echo centrum, over 4 weken (28 juni) de eerste echo.. zo spannend allemaal.. dit is onze eerste zwangerschap.. ik ben zo blij maar ook zo vreselijk onzeker! Hoort dat er allemaal bij?
ik ben af en toe zo bang dat het allemaal niet echt is ofzo. Gek he.. ?

Snap precies wat je bedoelt. Het is ook mijn 1e zwangerschap en ben zo bang dat het mis gaat. Durf er nog niet echt van te genieten. Hoop dat dit wel komt als ik 18 juni mn 1e echo heb gehad..... 

Heel herkenbaar, voelt voor mij ook heel onwerkelijk en ook ‘eng’! Vannacht paar uur wakker gelegen omdat ik wat meer pijn bij mijn liezen had en bang was dat het misging. Daarvoor deden mijn borsten minder pijn en vond ik ook weer verontrustend ?. Ik hoop dat 12 juni de eerste echo wat rust kan geven, alhoewel je dan toch weer de 12 weken echo weer spannend vindt, etc. 

Mega spannend is het! Of het nu je eerste kindje is of niet.
Hier verzuip ik ook bijna in een poel van onzekerheid!
Testen blijven onduidelijk en ik weet dat ze bij mij meestal pas goed werken een week na NOD. En ik ben niet eens gepland zwanger, voor de kindjes waar op gewacht wordt moet het nog spannender zijn.
Hier pas over een week duidelijkheid, terwijl mijn lichaam 'zwanger' blijft aangeven. De misselijkheid, verkoudenheid, de netelroos en harde pijnlijke borsten blijven stug aanhouden, (net als de puistjes overigens :) )
Dit forum is een fijne plek om hart even te luchten, verder weer niemand in mijn omgeving het. 

Terug
Bovenaan