uitgerekend februari 2019

Hi! Vraagje ben nu 5.2 weken zwanger maar heb vanmiddag wat helderrood bloed verloren. Verder heen buikpijn of krampen. Lijkt nu te zijn opgehouden. Maar toch schrok ik me een ongeluk 
Iemand ook een keer gehad?

Na 2 miskramen ( 8 weken en 6 weken) in 4 maanden had ik gister weer een positieve test. Super fijn dat we makkelijk zwanger worden, maar twee miskramen maken mij toch wel erg onzeker.  Nu wilde we eigenlijk even wachten, maar deze verrassing is toch wel heel erg welkom. 
Ik heb al een ruime week krampjes in mn onderbuik en sinds 3 dagen ook al flink misselijk. Dus vol goede moed dat deze rakker gaat groeien en zal blijven.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich wat onzeker voelt. 

Ik kan me geloven dat je schrikt. Vaak heeft het niets te betekenen, zeker als je verder geen buikpijn of kort heb. Maar ja... schrikken doe je toch. Fijn dat het ook al weer is gestopt, volgens mij ook wel een goed teken. Maar als je het niet vertrouwd dan kan je je verloskundige bellen. Zij kan een betere inschatting maken. 

Goede avond allemaal ,Voor mij is alles nieuw hier en super leuk om andere mensen te spreken hierover .Ik ben zelf ook in februari uitgerekend dus heel pril alles natuurlijk en mijn eerste zwangerschap! Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en merk nog geen gekke dingen .. (logisch denk ik)Heel veel succes iedereen en dan het maar goed mag blijven zitten ! Groetjes mar 

Hoi allemaal! 
Ik heb eigenlijk morgen las mijn nod maar ik kon niet meer wachten. Getest en positiever kon hij niet worden! Ik ben zo blij! Nooit gedacht dat het in 1 keer raak zou zijn! Volgens de berekening ben ik 10 feb uitgerekend! Zo spannend! 

Terug
Bovenaan