uitgerekend februari 2019

gefeliciteerd voor de nieuwe mama s 
ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent en net wat al gezegd is geworden het hoeft niks te betekenen vooral omdat t ma 1 x was en je verder niks geks voelt.. het kan ook een innesteling bloeding zijn geweest. 
 voor de dames wie op de fb groep toegevoegd willen worden stuur ma een vriendschaps verzoek dan voeg ik jullie toe 

@daantjewing ik heb je een vriendschapsverzoek gedaan voor de Facebookpagina.
zeker weten dat niemand het kan zien???

Hey,
ik meld mij weer af.
Zo snel als dat de paarse 2e streep kwam, zo snel kwam gisteren ook weer het rode monster gisteren.

Succes meiden allemaal!

xx

Hoi allemaal,
gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb afgelopen zondag ochtend (licht) positief getest. Nu heb ik de test vanavond herhaald en was hij negatief. Kan een test vals positief zijn of kan het liggen aan de avond urine? Ik ben nu best wel onzeker geworden. Heb ook een onregelmatige cyclus dus ik weet niet precies hoever ik ben. (Ik denk ergens rond de 4,5 week, had 14 mei een positieve ovulatietest). Ik heb verder niets van bloed verloren oid! Bedankt alvast!

Hallo, 
Ik zou morgen met ochtend urine nogmaals testen. Heb je beide keren met dezelfde test getest? 
Ik heb zelf wel een keer een vals positieve test gehad, maar dit komt denk ik maar heel zelden voor! 
Succes, blijft altijd spannend natuurlijk! 

Terug
Bovenaan