uitgerekend februari 2019

Spannend is het zeker!! Ja het was dezelfde test alleen dan nu ‘savonds ipv ‘smorgens.. heb stiekem hoop dat mijn urine dus teveel verdund is geweest. Ik ga het morgen ochtend gewoon nogmaals doen en maar weer hopen op een streepje! 

Hee meiden,
Gefeliciteerd allemaal! 
Ik heb vorige week een test gedaan. Heb een vrij lange cyclus. volgens eigen berekening 2 februari uitgerekend! Super spannend. Het is mijn tweede zwangerschap. we hebben al een dochter van 2. Bij haar voelde ik van alles en nu nog weinig. Alleen wat krampjes af en toe. 28 juni pas eerste afspraak bij de verloskundige! 

Heeey dames
Ik meld mij hier ook aan. Onlangs achtergekomen dat ik zwanger ben na 2 jaar proberen, dus je kunt je voorstellen dat ik het nog steeds niet kan geloven. Vandaag 4 weken en 3 dagen en volgens de berekeningen 10 feb 2019 uitgerekend. 
Ik vind het zo ontzettend spannend en wil voor me gevoel het liefst ieder dag de test herhalen!! Wie heeft dat ook? Ik kan nergens anders aan denken en omdat ik nu opeens qua symptonen weinig voel ga ik me ook een beetje druk maken... 
Who can relate?

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb afgelopen maandag positief getest, na twee erg duidelijke testen durf ik het nu te wel te geloven dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Volgens de berekeningen ben ik nu 4 weken en 1 dag zwanger. Mijn uitgerekende datum is 12-02-2019.
Ik vind het allemaal nog wel erg spannend. 

Gefeliciteerd voor de nieuwe mensen ?
Mary hope, heel herkenbaar! Zelf 1 jaar en 9 maanden erover gedaan, en vind het ook allemaa nog onwerkelijk (6 weken zwanger). Heb dan ook dagelijks getest in het begin haha! 
Gelukkig volgende week en de week daarna echo! Hoe meer echo’s, hoe beter voor mijn gevoel! 

Hoi dames!
Ik heb al lekker zitten chatten in een andere groep maar zag ineens dat het de januari groep was en ik ben februari uitgerekend haha.
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Rond 4 februari uitgerekend als het goed is. Ik heb dinsdag al een afspraak bij de verloskundige omdat ik de pil slik en het niet gepland was. Even controle voor zover het al kan, en bevestiging dat er echt een kindje komt.
Mijn vriend en ik zijn nog even in shock maar na lang praten weten we wel dat het goed gaat komen 
Toch fijn zn praat groepje nu alles nog een beetje geheim is voor andere.

Hoi dames!
Ik heb al lekker zitten chatten in een andere groep maar zag ineens dat het de januari groep was en ik ben februari uitgerekend haha.
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Rond 4 februari uitgerekend als het goed is. Ik heb dinsdag al een afspraak bij de verloskundige omdat ik de pil slik en het niet gepland was. Even controle voor zover het al kan, en bevestiging dat er echt een kindje komt.
Mijn vriend en ik zijn nog even in shock maar na lang praten weten we wel dat het goed gaat komen 
Toch fijn zn praat groepje nu alles nog een beetje geheim is voor andere.
Iemand ervaring met hooikoorts en zwangerschap?dokter raden het af om hooikoorts medicijnen te gebruiken maar ik kan amper functioneren zonder medicijnen......

@Silvia hahahahha Ik word echt gek van mezelf kan me ook nergens goed op concentreren mn gedachtes dwalen steeds af! Ik ga zo weer een test kopen heb nu drie dagen niet getest. In week 4 was ik misselijk deze week weer niet dat begint dan aan me te knagen van ben ik wel echt zwanger! 

Terug
Bovenaan