uitgerekend februari 2019

Lieve dames, ons mannetje Kyan is zondag 24 februari geboren. 1 dag na de uitgerekende datum. Vrijdag al me vliezen gebroken en uiteindelijk zondagochtend na een zware bevalling is hij geboren. 
Hij had een beetje opstart problemen maar dat is nu allemaal weer verholpen en het is een heel tevreden mannetje. 
Hoe gaat het met de andere dames?

Hoi gebruiker! Gefeliciteerd met Kyan, lekker genieten en herstellen nu. Er is inmiddels een nieuwe topic geopend genaamd geboren in februari 2019 om ervaringen te delen als mama, dus daar ben je uiteraard van harte welkom. (Geldt ook voor de andere dames). 

Gefeliciteerd! En inderdaad ik heb een nieuw topic aangemaakt dus dan kunnen we daar verder kletsen over hoe het nu met ons gaat etc.

Gefeliciteerd met de geboorte van Kyan!! Lekker genieten. 
Ik ben nu 40+3 zwanger, nog nergens last van.. Wil hem zo graag zien en knuffelen.. Lijkt nu wel een eeuwigheid te duren.. Nog even geduld.. Hoop dat het niet lang meer duurt. Morgen word ik voor de 1e keer gestript, ben benieuwd.. 
Succes voor degene die ook nog wachten.. 

gefeliciteerd met geboorte van Kyan!!! ☺️

@gebruiker10093644 ik wordt morgen als goed is ook gestript.. ik ben vandaag 41weekjes ... ben benieuwd!!!

Hoi lieve dames... vanmorgen vroeg bevallen van onze zoon bas ..
gisterenochtend was ik gestript.. om half 2 in de nacht kreeg ik wat last van rugweeen... om 3 uur braken de vliezen en om kwart over 7 is onze zoon thuis geboren.. had enorme rug weeeen... en het is nu allemaal erg onwerkelijk en ben enorm bang..elk zuchtje kreuntje denk ik oh wat is er..
maar oh wat ben ik blij dat na 41 weken en 2 dagen ons ventje is geboren... ❤️

Hey Pegg,
Van harte gefeliciteerd met Bas! Probeer er lekker van te genieten. Het is heel normaal dat je bang bent voor elk piepje en kreuntje hoor! Moederinstinct? lekker herstellen en laten verwennen! Snel genoeg moet je alles zelf weer doen. 

Terug
Bovenaan