uitgerekend februari 2019

Gister avond om 23:53 is ons prinsesje Noëlle geboren. 50cm lang en 3654 gram.
na 9 maanden in je armen wat een wonder.

Ik wilde thuis bevallen, maar ik vond de weeën zo heftig, dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan. Ook ik ben ingeknipt om haar te halen. 

gefeliciteerd Larissab... met geboorte van jullie dochtertje...leuke naam..

ik kom net van verloskundige.. met 41 weken (van weekend) willen ze pas gaan strippen.. ... kan dus nog een maart baby worden...  baby ligt graag helemaal links dus zitten is soms wat onhandig hihi... 
we wachten het rustig af... 

Gefeliciteerd Larissa?was jij nou ook de 26e uitgerekend?
Wij zijn ook bevallen!!! Van Mayson James Dekker hij is geboren op 24-2-2019 3340gr
Het was een super snelle bevalling! Om 2:45 werd ik wakker van een harde buik die werden steeds wat gemener om te voelen. Toen even in bad om 4:30 de verloskundige gebeld. Om 5 uur kwam ze binnen en had ik 5cm ontsluiting om 5:30 had ik 9 cm en na twee persweeen werd Mayson om 5:53 geboren. Gelukkig geen knip of scheurtje. Mijn man, zus en kids waren er ook bij. Ze waren zo lief voor me en moedigde me echt aan. Mijn dochter begon te huilen van alle spanning en emoties. Door de snelle bevalling erg veel naweeën. Echt zo pijnlijk nog erger als bij de bevalling, de verloskundige zei ook dat het klopt. Doordat er geen baby meer in zit trekt je baarmoeder 20x harder dan met kind. Mayson was de eerste dag en nacht erg misselijk en steeds aan het kokhalzen erg zielig. We zijn weer zo verliefd hij is zo mooi❤?  succes voor de gene die nog moeten bevallen. 

Spannend Pegg. Kan me voorstellen dat je nu toch wel ongeduldig word!

Poevie gefeliciteerd!
ik was de 27ste officieel uitgerekend. 
Noëlle was de eerste 24 uur ook misselijk hoor. Sinds vanmorgen doet ze het echt super goed met drinken enz.

Gefeliciteerd allemaal?
Ons dametje is alweer 2,5 weken oud! Wat gaat het toch snel, het is een schatje en is het makkelijkste kind wat ik ooit gezien heb haha. 
Helaas zelf nog steeds aant opknappen.. alles herstelt gelukkig wel maar langzaam... ik zou graag wat meer doen en lekker rondjes wandelen enzo.. maar helaas. Nog even rustig aan..
hoe is het met de andere kindjes?:)

Louise is nu een weekje oud. Ze is super tevreden en rustig. Sinds vandaag wel wat krampjes wat echt zielig is, vooral omdat we er zo weinig aan kunnen doen. Ik ben zelf echt nog herstellende. Ik merk dat mn wereld nog vrij klein is en van onderen voelt het alsof er een kudde olifanten overheen gelopen heeft. Ik heb het herstel echt onderschat merk ik. Vandaag was de eerste dag zonder kraamhulp. Het ging echt super goed maar ik mis haar wel. Wij hadden echt een fantastisch mens. Zo jammer dat we haar waarschijnlijk niet meer zien. Mijn man en ik hebben allebei met tranen in onze ogen haar uitgezwaaid. 

Iedereen super gefeliciteerd met jullie kindjes! Ik zend jullie knuffels toe, want alle vrouwen verdienen na een bevalling knuffels. Wees trots op jezelf en laat je lekker verwennen  

@poevie gefeliciteerd!!!

40 weken en 5 dagen vandaag het is nog steeds rustig ..ja beetje lichte krampjes af en toe en wat harde buiken...  geen slijmprop verloren of iets..we wachten het gewoon maar af... ben benieuwd na de kleine frummel...

@pegg wachten is lastig he. En dan krijg je nu al die appjes en belletjes van : en? Al iets aan de gang? 
Succes met wachten! Het kan niet lang meer op zich laten wachten nu!

Ik ga dadelijk weer voor het eerst een ossenhaasje eten met een glaasje wijn. Mijn man staat in de keuken. Heb me hier enorm op verheugd  hopelijk smaakt het net zo goed als in mn gedachten  

Terug
Bovenaan