uitgerekend februari 2019

@nvb: wat grappig, onze dochter Louise is er gekomen op 19/02/19 na een snelle en vlotte bevallig( 00.50 gestart, tot 3u thuis opgevangen, 3u30 in Z-H en om 6u was ze er)... wat een verschil met mijn eerste( 36uur geduurd)...
alles Ok met ons, vandaag thuis... 

@ iedereen: gefeliciteerd en succes... iedere geboorte is uniek en onvoorspelbaar 

@ nvb gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ??
@ Peg hoe was het strippen gegaan? Ik zal voor je duimen
Mijn pijnlijke onregelmatige weeën waren niet uit te houden afgelopen nacht toen toch maar eens de vk gebeld om 5 uur, toen ze er was tegen 6 uur bleek ik al 8 cm ontsluiting te hebben! Om 10 uur fijn thuis bevallen van onze pracht zoon Lucas ?
Succes iedereen die nog moet bevallen? en idd alle clichés zijn waar

Van harte gefeliciteerd!

Hier een onrustig nachtje achter de rug. Gister avond wat pijn/kramp in mijn onderbuik. De baby was ook heel actief en ik zat spelletjes te spelen. Dus ik dacht een combinatie tussen mij houding en de baby. Vannacht rond 2 uur uit bed om te plassen en toen bleef ik kleine beetjes plassen. Toen keek ik in mijn inlegkruisje zag ik roze/rode afscheiding. Later nog een sliertje. Vermoedelijk ben ik mijn slijmprop verloren?? Buik is soms wat onrustig, maar niet echt noemens waardig. Afwachten maar ..

Gefeliciteerd met geboorte van Lucas!!! Geniet van jullie mannetje...
maandag heb ik pas afspraak bij verloskundige voor eventueel strippen dus wachten rustig af...
vandaag uitgerekend.. gisteren wel wat steekjes in me onderrug maar verder geen gerommel... ga er gewoon van uit dat het nog wel even duurt hihi... 

spannend zeg @Larissab !!! 

Nou voorlopig is het weer helemaal rustig hier hoor haha. Het is voor mij de eerste keer dus ook geen idee wat ik kan verwachten. Het kan gewoon nog 2,5 week duren helaas ?.

@kleinestampster. Dat is inderdaad wel heel erg toevallig! Ik begon om 1 uur snachts. Op kunnen vangen tot half 2 smiddags, kreeg ik een weeën storm met beenween. God Wat is dat ellendig. Moest naar het ziekenhuis met die weeën storm in de auto  bleek nog maar 4 cm te hebben. Ruggenprik gehad en toen begon de ellende pas. Geen weeën meer dus wee opwekkers. Louise reageerde hier slecht op (hele hoge hartslag) dus vaginaal bloed afgenomen van haar hoofd om te testen of ze nog voldvoldoende zuurstof had. Om 22 uur kreeg ik persweeën zonder volledige ontsluiting en moest er ook bij mij nog bloed geprikt worden ondertussen. Kon de persweeën een kwartiertje onderdrukken en mocht toen eindelijk mee persen. Uiteindelijk is ze om 23.06 geboren. Ik heb een knip gehad omdat ze echt met spoed moest komen uiteindelijk ivm te laag zuurstof gehalte. Gelukkig is nu alles weer goed en zijn we thuis! ? 

De nacht ingegaan met onregelmatige weeen dan 7 minuten er tussen en dan weer 15 van 12-4 hield dit ongeveer aan. Wisselend qua sterkte op een gegeven moment echt zeer pijnlijk. Hierna werd het rustig tot 6:30. Toen gaan douchen kwamen er weer wat lichte weeen  onregelmatig en nu lijkt het weer rustig. Dus we wachten maar weer af. 
Heeft iemand dit ook gehad? 

Terug
Bovenaan