uitgerekend februari 2019

Zo nu heb ik ook een naam inplaats van gebruiker..... haha
Ik wil zo graag testen maar moet wachten tot zaterdag en als ie dan negatief is en ik ben t nog niet zal ik nog langee moeten wachten haha zo erg. 

Gefeliciteerd voor iedereen die het is !!

Gekke vraag misschien maar zie veel mensen op dit forum die heel lixht streepje testen en 2 dagen later een duidelijke en dan zeggen ze erbij dat ze 4 weken zwanger moeten zijn. Maaar als ik nu zaterdag ga testen kan ik maximaal 2 weken zwanger zijn want 4 weken daarvoor nog ongesteld en in die tussentijd eisprong dhs zou het nu maximaal 2 weken zijn of test ik dan te vroeg en moet ik nog langer wachten ?
Kort gezegd 2 weken terug hebben we t gedaan anderhalve week lang dat is zaterdag 2 weken geleden voor de laatste keer dus zou ik dan al kunnen testen of is dat te vroeg ?

Ze tellen het begin van de zwangerschap op de eerste dag van de laatste menstruatie, dus eigenlijk krijg je 2 weken cadeau. 
Hoe snel je kunt testen is afhankelijk van wanneer je eisprong was, dus dat durf ik niet te zeggen. Maar als je gister een heel licht streepje zag, zou ik morgen met ochtend urine opnieuw testen. Als het goed is zou het streepje dan wel al iets duidelijker moeten zijn. 

Aaah nu snap ik het.
Nee ik heb nog niet getest. Wqs iemand anders en ik dacht hoe kan het dan 4 weken zijn maar snap het ni helemaal ik ga morgen vrijdag of zaterdag testen of alle 3 ?

Gisteren ochtend met predictor getest. En vanmorgen met die van de Action. Van de Action waren ze nog steeds heel onduidelijk. Dokter zegt dat ik af moet wachten? 
mail het gewoon weten!
wanneer zal ik dan nu weer testen? 

Ik zou er een dag tussen laten hoe lastig ook.. gebruik je wel ochtendurine? 
Succes dat wachten is ook echt niet leuk

Een streep is een streep, als je niet zwanger bent krijg je niet steeds een streep, hoe licht deze ook is...

Terug
Bovenaan