Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik test morgenochtend. Voel me gewoon anders en heb echt het gevoel dat ik t ben. Wel js t morgen misschien nog iets te vroeg maar achja dst is vast wel herkenbaar dat te vroeg testen ?
Getest en negatief helaas. Maar nog geen buikpiin voor eventuele menstruatie dus we houden hoop heb iets te vroeg getest en tsja bij de ene kan t al paar dagen van te voren bij sommige ook pas een paar dageb erna dus heb nog even
Ik had eergisteren een positieve test in handem. Had al zo’n vermoeden, want ik ben misselijk, heb elke dag barstende hoofdpijn en erg moe.
Dit wordt ons 2e kindje en ik ben nu ruim 4 weken zwanger. Als ik zelf reken, zou ik eind januari of begin februari uitgerekend zijn.
Bij mijn eerste heb ik de vk een paar dagen na het testen gebeld. Nu werkt een van mijn vriendinnen ook bij de praktijk en ik wil nog niet dat ze het weet. Ik meld me daarom pas na 1 juni aan, dan is ze op vakantie.. ?
Goed nieuws dus gefeliciteerd en ik snap dat je dan even wacht ja.
ik hoop er over een paar dagen ook 1 te hebben. Tot nu toe gevoelige borsten en hoofdpijn. En geen enkel teken van menstruatie behalve dan de gevoelige borsten maar normaal heb ik dat 1 dag ervoot en nu heb ik dit al een week. Had jij pas getest op dag dat je t moest worden of al eerder of later ?
Hey meiden, gefeliciteerd allemaal die een positieve test in handen hebben!
Als het zo mag zijn val ik tussen 2 groepen in. Ik ben volgens de verloskundige (en eigen berekeningen) 28 januari uitgerekend, maar als de kleine druif paar dagen langer blijft zitten wordt het ook een februari kindje! Ben vandaga 4 weken en 4 dagen zwanger en heb 12 juni de eerste echo! Vind het zooo spannend!
Ik had sinds de bevalling een onregelmatige cyclus. 30, 33, 31 dagen. Dus had me voorgenomen pas na 33 dagen te testen, dat zou vandaag zijn. Maar omdat ik me zo beroerd voelde en nog een test had liggen, woensdagavond toch getest. Er kwam meteen al een plusje in beeld, dus toen wist ik het zeker.
Gefeliciteerd!
Mijn uitgerekende datum is ook 28 januari ?
Mijn eerste echo is 19 juni maar dit komt omdat ik ervoor met vakantie ben ?
Ik ben zo blij als de eeste weken voorbij zijn door mijn vorige miskraam met 5 weken ...
Dit is ook ons 2e kindje en vanaf volgende week vrijdag gaan we het tegen familie en beste vrienden vertellen.. we gaan met een oma en opa met vakantie en daar zeggen we niets tegen tot die vakantie ( we gaan 5 juni) ons meisje krijgt de dag van vakantie een shirt aan met "Ik word grote zus" .. Ik kijk wel uit naar die vliegreis ?
Hallo allemaal,
ik wil me ook graag aansluiten bij dit clubje haha. Test al 2 dagen positief. Ben 28 jaar, getrouwd en heb al 2 zoontjes.
Gefeliciteerd voor alle zwangeren, en succes voor degene die nog aan het wachten zijn.
Er komen zoveel feestjes aan, een BBQ’s. Ik hou nogal van wijn (alleen met gelegenheden niet zo), dit wordt erg lastig deze zomer :O. Vanochtend vroegen de buren nog om ‘s avonds daar wat te komen drinken. Hoe is dat bij jullie, ik als drankorgel val direct door de mand