Uitgerekend februari 2020

Gebruiker10152822, dan lopen wij gelijk! Ook tot nu toe op 28 februari uitgerekend!..
Paar weken terug 1e echo gehad, zag er goed uit.. Morgen intake en 13 augustus termijnecho gepland staan..
Hier ook nog voorzichtig blij, vorige zwangerschap helaas geëindigd in een miskraam.. 
Hoop dat ze morgen ook even na het hartje luisteren..

Wat leuk CarolaW, op dezelfde dag uitgerekend! 
Ja, na een miskraam lijkt het me moeilijk om vanaf de start onbezorgd zwanger te zijn. Wat naar dat je dat hebt moeten meemaken.
Ben je voor de zwangerschap die eindigde in een miskraam al eerder zwanger geweest? 
Succes bij de intake morgen. (die staat bij ons nog niet gepland, is dat vreemd?)
En daarna op naar een goede termijnecho! 

Ja, is gewoon pech geweest.. 1e echo was het helemaal goed, 2e echo bij 10+6 helaas hartje gestopt.. 
Ja wij hebben al een zoon van bijna 2.5 jaar rondlopen!.. :) 
Dankje.. Nee hoor, is geloof ik bij elke verloskundige weer anders.. zullen ze vast met de termijn echo wel over beginnen.. 

Helaas..
Vandaag intake gehad, hartje luisteren.. geen hartslag.. echo gemaakt en helaas geen kloppend hartje meer.. 
Dus na een miskraam in maart helaas nu weer.. 
Ik wens iedereen heel veel geluk toe, geniet van jullie zwangerschap! 

CarolaW, wat verdrietig dat het hartje gestopt is en dat je weer een miskraam moet meemaken. Wat is zo’n prille zwangerschap toch kwetsbaar. 
Heel veel sterkte en lieve mensen om je heen gewenst. 

Terug
Bovenaan