Uitgerekend februari 2020

Zit zelf vandaag op 8+6 (dus morgen 9 weken) en heb morgen ook mijn eerste afspraak met de vk.. volgende week zaterdag de 27e eerste termijn echo en goh wat vind ik het nog steeds eng en spannend.. met 7+2 ook een echo gehad ma

(Whoeps ging weer eens fout.. heel vervelend op een tel)
maar dus met 7+2 ook een echo gehad maar blijf bang dat het in die 3 weken toch nog fout is gegaan.. dus vind die 10+2 echo super eng! 
Heb nu ook een schimmel infectie.. vandaag even mijn huisarts bellen voor een AB kuurtje en hoop dat het dan snel over is.. ben bekend met schimmel infecties dus niet zo gek dat ik t nu ook heb door al die hormonen leuk is t alleen niet en t maakt me weer onzeker.. pff.. ben zo blij als ik het 1e trimester achter de rug heb!! Hoop dat ik dan wel kan genieten!

Hoi allemaal,
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap :) 
26 feb 2020 ben ik uitgerekend en dit is ons eerste kindje :) totaal onverwachts maar mega welkom. 
Gisteren de eerste echo gehad, ben nu precies 8wkn. Heel apart om het zelf mee te maken en ook wel emotionele gevoelens wanneer je het hartje ziet kloppen. 
Tijdens de echo een hele hoop informatie gekregen, ook over de nipt en combinatietest. Raden jullie deze aan?
Verder niet ontzettend veel last van kwaaltjes. Af en toe misselijk maar voornamelijk heel erg moe en mega rugpijn, en ik kan ook wel spreken van gevoelige borsten ( kan op het moment alleen sport bh's dragen :(  ) 
Groetjes 

Hoi allemaal,
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap :) 
26 feb 2020 ben ik uitgerekend en dit is ons eerste kindje :) totaal onverwachts maar mega welkom. 
Gisteren de eerste echo gehad, ben nu precies 8wkn. Heel apart om het zelf mee te maken en ook wel emotionele gevoelens wanneer je het hartje ziet kloppen. 
Tijdens de echo een hele hoop informatie gekregen, ook over de nipt en combinatietest. Raden jullie deze aan?
Verder niet ontzettend veel last van kwaaltjes. Af en toe misselijk maar voornamelijk heel erg moe en mega rugpijn, en ik kan ook wel spreken van gevoelige borsten ( kan op het moment alleen sport bh's dragen :(  ) 
Groetjes 

Hoi!
ik meld mij ook! Ik ben 10 februari uitgerekend en lees al een tijdje mee. Ik heb het idee dat er al veel dames actief zijn in een WhatsAppgroep. Ik vind het juist leuk om hier te kletsen. Nog meer dames? 

Ik praat ook liever hier dan in een whatsappgroep.. hou mijn tel nmr liever privé.. 
Ik ga geen nipt of combi test doen.. ik accepteer het zoals het is en zoals t gaat lopen.. ik zou ook niet met zoveel weken alsnog de keuze willen maken om abortus te doen omdat t erg ziek is en niet te genezen is.. heb liever die kleine eerst in me handen en dan afscheid nemen maar zo kijk ik dr na hè.. 

Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames !!
Ik ga zelf wel voor de NIPT test en waarschijnlijk ook incl. nevenbevindingen.
Bij onze 2 zoontjes hebben we hier niet voor gekozen.
Aangezien ik nu 36 jaar ben zijn de kansen op afwijkingen gewoon groter en willen we nu wel zo veel mogelijk weten over de gezondheid van ons kindje. Ook omdat we er nu ook 2 andere kindjes mee zullen "belasten" om het moment dat er een kindje met een handicap binnen ons gezin komt.
Ook wil ik een kindje dat geen toekomst heeft door zijn/haar handicap niet geheel voldragen. Mede ook door mijn leeftijd zou ik dan z.s.m. (mits dit emotioneel gezien ook een optie is) voor een nieuwe zwangerschap willen gaan in de hoop op een kindje die wel een toekomst heeft.
Tja, moeilijke keuzes... maar laten we allemaal gewoon hopen op een voorspoedige zwangerschap en dat we straks allemaal een gezond kindje mogen verwelkomen !

Terug
Bovenaan