Uitgerekend februari 2020

Keuzes inderdaad! Wij doen wel de niptest en hebben as dinsdag al de termijnecho! Zo spannend ?
Afgelopen week is iemand van Moeders voor Moeders langsgeweest

Hallo allemaal, 
Ik vind het ook fijner om hier gezellig te kletsen.. 
Wij hebben vandaag 1e echo gehad, en deze was goed..
Kloppend hartje gezien!.. 
Vandaag precies 8 weken, dacht zelf 8+2.. 
Uitgerekende datum nu 28 Februari..
Vanavond het bekend maken aan onze ouders.. 
13 augustus 2e echo, vind ik wel spannend..
In maart was helaas hartje gestopt met 10+6 dagen.. 
Maar komt goed!.. 

Hoi allen, ik denk dat ik misschien hier ga thuishoren. Normaal was ik 10maart2020 uitgerekend, maar heb vandaag met 6.3 weken eerste echo gehad en daaruit blijkt dat ik dus alleenstaande mama van een tweeling zal worden. Dat gaat dus enorm spannend worden voor mij allemaal, ik was nogal in shock ondanks dat ik het wel aanvoelde raar genoeg. Ik heb echt geen idee momenteel hoe ik het allemaal ga doen, maar ik heb nu 2 weekjes verlof dus genoeg tijd om vanalles alvast uit te zoeken!

voor alle mama’s en papa’s hier, gefeliciteerd en ik wens iedereen een super geweldige zwangerschap toe!!

liefs,

do

Hoi Dames,
Of er een appgroep is weet ik niet, maar er is wel een besloten facebookgroep actief. Hierin zitten lieve, meelevende moeders to be. Lief en leed wordt gedeeld en fotos worden gedeeld. Deze groep heet februari mamas 2020.
Denk deel het even mee, wellicht is er interesse.
Groetjes Joy

Hoi Mama’s
hier een kersverse mama, die in verwachting is van haar 1e kindje uitgerekend op 11 februari 2020.
ik vind het allemaal maar spannend wat er gebeurt. Ook begin ik al een echt buikje te krijgen. Over 2 weken ga ik mijn ouders inlichten die voor het eerst opa en oma worden. Die zijn nu nog op vakantie. Hebben jullie een leuk idee?Gisteren mijn schoonouders ingelicht(wordt hun 2e kleinkind) en die waren blij verrast met tranen in hun ogen echt super leuk:)
begin nu ook een echt buikje te krijgen. Begint het buikje bij jullie ook al te groeien?

Gebruiker: ik heb t zelf meteen de dag van de positieve test vertelt aan de aankomende opa’s en oma’s was toevallig op vaderdag.. had een lijstje bij de action gekocht en daar een tekst in gemaakt zal even kijken of ik nog een foto heb en die later uploaden.. 
ik heb al een mega buik.. heel bijzonder.. iedereen kan t ook al aan me zien dat ik zwanger ben.. zelfs de vrouw die bij de apotheek werkt die zei jeetje pas 10 weken zwanger en al zo een buikje.. en t is absoluut niet omdat ik ben aangekomen.. val juist af.. eten is namelijk een drama.. lust heel veel niet meer, alles stinkt en ben veel misselijk waardoor ik met moeite een paar happen naar binnen krijg.. alleen als ik op me rug lig zie je bijna geen buikje.. 

Hoi allemaal, 
Ik ben voor de eerste keer zwanger. Best spannend, zeker omdat ik de eerste weken regelmatig bloed (1 keer met stolsels) verloor. 
Maar op de echo leek het embryo'tje het goed te doen: kloppend hartje, armpjes en beentjes, prachtig.
Volgens die echo (toen 8.5 week) ben ik op 28 februari 2020 uitgerekend. Op 12 augustus krijg ik de termijnecho. Als het kindje dan goed gegroeid is en het hartje nog klopt, ga ik er helemaal in vertrouwen! Voorlopig voorzichtig blij. 

Gebruiker10152822, dan lopen wij gelijk! Ook tot nu toe op 28 februari uitgerekend!..
Paar weken terug 1e echo gehad, zag er goed uit.. Morgen intake en 13 augustus termijnecho gepland staan..
Hier ook nog voorzichtig blij, vorige zwangerschap helaas geëindigd in een miskraam.. 
Hoop dat ze morgen ook even na het hartje luisteren..

Terug
Bovenaan