Uitgerekend februari 2020

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb al meerdere topics voorbij zien komen van verschillende maanden, maar nog niet van februari 2020 volgens mij. ? Het leek me leuk om andere mommy’s to be te spreken die ook dan uitgerekend zijn. Voor mij is het de eerste en voor jullie? Hoe voelen jullie je, heb je rare cravings etc? Ik ben benieuwd! ?</p>

Hoi, 
ik ben op 28 februari uitgerekend. Maandagavond krijg ik de termijnecho.
Ik voel me ‘s morgens beroerd, smiddags al wat beter en savonds prima.
En jij? 

Trouwens, er is al wel een topic Uitgerekebd februari 2020 op dit forum. Maar de laatste week was het daar stil. Ik denk inderdaad dat veel vrouwen op Facebook of in appgroepen te vinden zijn (ik hou het zelf bij deze fora). 

Hallo dames, ik ben zelf 23 februari uitgerekend... dus nu 12 weken zwanger.
Was ook al actief op het andere forum van februari, maar daar gebeurt inderdaad weinig de laatste tijd. Eens kijken of dit een actievere groep is ;-) 
Heb al 2 zoontjes van 4 en 7 jaar. Ik heb ook de termijn echo al gehad met 11 weken en zag er goed uit. Nu zenuwachtig de uitslag van de NIPT test aan het afwachten. Vanwege mijn leeftijd (36) en een miskraam in februari/maart vind ik het toch allemaal wat spannender dan bij de zwangerschap va mijn zoontjes.
Oh Gracey, 28 februari uitgerekend is helemaal spannend... het is volgend jaar schrikkeljaar! Aangezien mijn beide zoons te laat zijn geboren heb ik zelf ook nog wel kans op een schrikkel-kindje! :)

Hoi allemaal, 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben ook wel in voor een actiever groepje ? ben zelf uitgerekend op 15 februari!

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik zelf ben in verwachting van mijn eerste kindje en ben uitgerekend op 29 Februari... (toch stiekem wel zielig als het echt gebeurd op de dag haha ;)..

Voor de rest gaat het goed, ben ontzettend misselijk geweest maar vandaag lijkt het een beetje beter te gaan! 

Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben op 9 februari uitgerekend. .. kan niet wachten! 
Ben nu de ergste weken voorbij, erg misselijk geweest en weinig eetlust. Ook erg moe geweest.. (ben nu 14weken)
En sinds vorige week gaat het allemaal beter! 
Zijn jullie allemaal met een partner? Ik doe het sinds 2 weken in mn eentje.. en vind het erg spannend en toch  ook wel een beetje eng! 

Terug
Bovenaan