Uitgerekend februari 2020

ZachteG, wat fijn dat de uitslag van de NIPT goed was. 
Gracy, wat een heerlijke datum Valentijnsdag :) 
Hier nu lekker aan het genieten van mijn tweede trimester. Iets minder klachten, al blijft bij mij wel maagzuur aanhouden. Erg jammer. We zijn net begonnen met de babykamer en een eerste oriëntatie gedaan met wat we allemaal nodig hebben. 
Het is bij ons de eerste dus we hebben wel even in shock door een aantal winkels gelopen... Pff, wat heb je veel nodig!
Nu eerst lekker de babykamer rustig afmaken en kijken wat voor kinderwagen we willen. Wat is er een keuze. Heeft er iemand tips voor kinderwagens? We hebben zelf de Mutsy Nio gezien, maar ik kan nergens reviews vinden over het echte gebruik. Alleen maar reviews over wat de kinderwagen allemaal kan. 
Hoe verloopt de zwangerschap bij jullie en hebben jullie nog klachten? 

Indd veel vrouwen (ook ik) zijn naar de Facebook groep gegaan, erg leuk en gezellig daar en ook een stuk actiever! Dus zeker een aanrader! 
Ben vandaag zelf 13 weken zwanger en eindelijk niet meer echt misselijk en spugen.. want God oh God wat heb ik me tot ong 12 weken beroerd gevoelt :(
26aug mag ik weer naar de verloskundige voor een check ben zo benieuwd!
29aug t/m 5sep lekker een weekje babymoon en dan 6sep een geslachts echo op eigen verzoek! Zo benieuwd of het een meid of jongen is! Was er op het begin van overtuigd dat het een meid was tot ong een week geleden.. hele intense droom gehad en dat ging over baby kleding, jongens kleding en alles mocht alleen maar blauw zijn.. dus sinds dat moment toch het gevoel dat we een jongen krijgen.
zal af en toe zeker hier ook checken want deed dat niet meer omdat het dus indd niet meer actief was wat ik heel jammer vond.

Klinkt goed SanneStar, maar ik heb al 2 jaar geen FB meer en wil niet alleen voor de Februarigroep een nieuw profiel aanmaken. Wel leuk dat er een actieve groep is. 
Lekker (en slim) dat jullie een babymoon hebben gepland. Ik heb ook het idee dat ik nog snel van alles wil zien en doen met mijn man voordat we een kind hebben, maat voel me nog iets te misselijk en ‘bleh’ voor een actieve vakantie.
Wat goed dat jullie al met babykamer en spullen bezig zijn. Wij zijn nog niet zo ver. We hebben net besloten welk kamertje voor de baby en welk voor onze kledinkasten en wasgoed wordt. En ik heb een lijst genaakt met klussen die moeten gebeuren (losse stoeptegels fixen, antislip-strips op onze smalle gladde trap, stopcontacten beveiligen, keukenkast maken voor in een leeg hoekje, enz.). Ik denk dat we na de 20 weken opeens beseffen dat het menens is en dan snel aan de slag gaan.
Wat ik wel heel handig vind is dat we al jaren een naam voor een jongen en een meisje in ons hoofd hebben. Dus wat dat betreft zijn we er klaar voor ?

Wauw mouna5... je 5e kindje !! Respect hoor... 
Heerlijk lijkt me dat zo'n groot gezin, maar dadelijk na de 3e is het voor mij wel genoeg hoor :)
Leuk om weer wat van mama's-to-be uit het andere februari topic te horen, ik hou het ook bij dit forum... op facebook zie ik niet zo zitten.
Mijn twee zoontjes waren super blij toen we vertelden over de baby. Bij de oudste van 7 jaar zag ik een grote opluchting toen we vertelden dat het er naar uit ziet dat dit baby'tje wel gezond is. De jongste van 4 is er verder niet zo veel mee bezig en moet ik 100x per dag waarschuwen niet op mijn buik te springen (gevolgd door een "sorry baby").
Morgenavond hebben we een pret echo met geslachtsbepaling geplanned staan... super spannend !! Iedereen om me heen denkt dat ik -na 2 jongens- een voorkeur heb voor een meisje maar dit kan ik absoluut niet zeggen. Lijkt me heerlijk om 3 jongens te hebben en om al die schattige kleertjes die nauwelijks zijn gedragen nog een rondje te kunnen gebruiken. Zou niet weten wat ik met een meid aan zou moeten... haha nee geintje natuurlijk. Ben meer zenuwachtig om hopelijk weer uberhaubt een kloppend hartje te kunnen zien dan om het geslacht te horen. 
Wie van jullie weet al (of wil het weten) of je een jongen of meisje krijgt ? Gaan jullie het ook delen ? Ik wel in ieder geval !!

Gefeliciteerd allemaal! :)
Ik mag mij hier ook bij aansluiten na 2 miskramen. De "magische" 12 weken grens is gehaald, jeej! 4 september hebben wij onze gender reveal, zo benieuwd wat het gaat worden! 
@zachteG, wanneer weet jij wat het wordt? En heb je al een vermoeden??

Hoi allemaal ,
Hier met 14 weken nog steeds veel last van de vermoeidheid. Hopelijk gaat dat nog wel minder worden de komende periode.. En ik eet heel veel en regelmatig iets want anders word ik beroerd.
Ook wij hebben op 6 september een pretecho met geslachtsbepaling. We hopen op een jongetje, hebben nu al een meid van 3 jaar rondlopen. Maar het belangrijkst is natuurlijk dat het gezond is.
Ik kan over anderhalve week gaan genieten van 3 weken vakantie. We gaan 3 dagen met een bevriend stel en hun zoon en onze dochter naar de Efteling en de week erna nog lekker 5 dagen naar een landal park.
Daarna nog een week vrij en dan gaan we de zolderkamer voor onze dochter in orde maken. Voor de 2de hoeven we niet veel meer aan te schaffen omdat we alles bewaard hebben.

Terug
Bovenaan