Klinkt goed SanneStar, maar ik heb al 2 jaar geen FB meer en wil niet alleen voor de Februarigroep een nieuw profiel aanmaken. Wel leuk dat er een actieve groep is.
Lekker (en slim) dat jullie een babymoon hebben gepland. Ik heb ook het idee dat ik nog snel van alles wil zien en doen met mijn man voordat we een kind hebben, maat voel me nog iets te misselijk en ‘bleh’ voor een actieve vakantie.
Wat goed dat jullie al met babykamer en spullen bezig zijn. Wij zijn nog niet zo ver. We hebben net besloten welk kamertje voor de baby en welk voor onze kledinkasten en wasgoed wordt. En ik heb een lijst genaakt met klussen die moeten gebeuren (losse stoeptegels fixen, antislip-strips op onze smalle gladde trap, stopcontacten beveiligen, keukenkast maken voor in een leeg hoekje, enz.). Ik denk dat we na de 20 weken opeens beseffen dat het menens is en dan snel aan de slag gaan.
Wat ik wel heel handig vind is dat we al jaren een naam voor een jongen en een meisje in ons hoofd hebben. Dus wat dat betreft zijn we er klaar voor ?