Uitgerekend februari 2020

[quote quote=10245103]Pfff, nou, de misselijkheid is hier nog steeds aanwezig helaas. Wel 27 februari uitgerekend, dus hopelijk wordt het alsnog wel bezig. Maar eerst zei de omgeving ‘tussen 9 en 12 weken wordt het beter’ toen werd dat ‘na 12 weken wordt het echt beter’, ‘met 14 weken voel je je echt een stuk fitter’ en ‘met 16 weken is het echt voorbij hoor’… Nou, mijn lijf heeft de memo niet gekregen blijkt wel XD. Wij gaan morgen voor het eerst een keertje verkennend shoppen om gewoon eens een indruk te krijgen van wat er allemaal is.[/quote]
Echt balen de misselijkheid. Hoop dat het snel ten einde is. Heerlijk verkennend shoppen vandaag. Ook nog wat gekocht??

[quote quote=10245104]Babyfeb wat knap aan de klus, leuk alles klaar als de kleine er straks is! Succes:) [/quote]
Ja hoor klussen heerlijk nj laatste schoon maken dan hebben we nog een deel af.

[quote quote=10245104]Babyfeb wat knap aan de klus, leuk alles klaar als de kleine er straks is! Succes:) [/quote]
Ja hoor klussen heerlijk nj laatste schoon maken dan hebben we nog een deel af.

Heey wat leuk!
Gefeliciteerd allemaal!
Wij zijn uitgerekend van ons eerste kindje op 21-02-2020. NIPT test en alle andere testen waren goed.
Iedereen in onze omgeving weet het, en vind het heel leuk. Ik werk alleen maar met mannen samen, en zij noemen me nu al liefkozend Moeke hahaha.
Eerste weken zeer misselijk en moe geweest, eigenlijk het hele eerste tremester. Zover pak ik alle standaard kwaaltje mee! Gelukkig gaat het steeds beter, alleen rotondes gaan niet goed. En ik moet er elke dag 8 heen/terug van werk!
30 september 20 weken echo. Zie het weer als een mijlpaal. Alleen spannend, ik wil NIET weten wat het wordt en mijn man wel. Ben benieuwd hoe dit gaat. We willen het namelijk voor ons zelf houden en ik ben bang dat ik mij zelf voorbij klets. Daarbij vind ik het een heerlijk idee dat het een suprise is.

Vorige week via marktplaats de kinderkamer gekocht, is dat ook al klaar. Nou moet ik alleen niet op marktplaats komen, want ik zie steeds weer andere kamers die ik ook leuk vind! Verschrikkelijk hahaha.
Nou dames, wens jullie allemaal heel veel succes de komende maanden en geniet ervan!

Terug
Bovenaan