Uitgerekend februari 2020

Hoi meiden,
Leuk dat we de februari groep nieuw leven inblazen ?
gisteravond heb ik de termijnecho gehad.  De uitgerekende datum is nu 25 februari. Ik vond het fantastisch om de hartslag van ons minimensje te horen! En schedel, kaken, maagje, bewegende armpjes en beentjes enz enz te zien. 
Jullie allemaal ook gefeliciteerd! Het is zo februari ?
Hebben jullie al verteld dat jullie zwanger zijn? Onze ouders, broers en zussen en een paar goede vrienden weten het al. Werk en andere vrienden komen de komende dagen / weken. 
@ future mom: ik kan me voorstellen dat het extra spannend is als je alleen voor je  kindje gaat zorgen. Sterkte en hopelijk heb je lieve mensen om je (en je kind) heen ?

Leuk inderdaad dat we gaan proberen een actiever clubje februari mama's te krijgen !!
Wauw heftig Future mom, jammer dat een smet komt op zo'n mooie periode als deze... hopelijk kun je toch een beetje ervan genieten !
Heb je verder wel lieve familie en/of vrienden om je heen ?
En Gracey, gefeliciteerd met je goede termijnecho... super fijn !
Ik vond de echo's van 8 weken en 11 weken inderdaad een groot verschil. Begint dan al een mini-mensje te worden die zich ook echt al beweegt... geweldig !

Heb zelf zojuist de uitslag van de NIPT met nevenbevindingen gekregen en deze was GOED !! :)
Was hier zo zenuwachtig voor, gezien mijn leeftijd. Wij hebben bijna iedereen verder al ingelicht over de zwangerschap. Alleen had mijn oudste zoon van 7 na de vorige zwangerschap -die uitliep op een miskraam- aangegeven (in zijn eigen woorden) dat hij het bij een volgende zwangerschap pas wilde weten als er wat meer getest was of het kindje gezond zou zijn. Dus na deze uitslag gaan we vanavond de kinderen ook vertellen dat ze grote broer zullen worden. Nu al zin in !!

Hoi allemaal gefeliciteerd met jullie zwanger schappen ik zelf ben uitgerekend op 10 februari van mijn 5kindje het was een verrassing maar zeker super welkom 

Mouna5: welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Mooi dat jullie 5e kindje, ookal is ‘ie een verrassing, welkom is. 
ZachteG, wat fijn dat de uitslagen van de NIPT goed zijn! Hoe reageerde jullie zoon op het nieuws? 
Ik twijfel nog of ik een NIPT wil. Ik neig nu naar alleen de medische 20 weken echo, maar vooral Edwards of Patau lijken me wel enorm heftig, vooral voor het kindje zelf maar ook voor ons, dus daarvan kan ik me voorstellen dat het handig dat wat eerder te weten zodat we daar keuzes in kunnen maken. 
Hoe dan ook: het zwanger-zijn wordt voor mij steeds echter en ik heb zin in dit tweede trimester. 

Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen :) 
Ik ben 11 februari uitgerekend en nu dus 14+3, van ons tweede kindje :), ik heb al een dochtertje van 2 jaar en 9 maanden, die superleuk reageert op de nieuwe baby. Wij weten ook al of het een jongetje of meisje is, maar dat houden we nog even voor onszelf tot we over 2 weken bevestiging hebben gekregen :) 

Hoi allemaal,
Hier inmiddels 13 weken zwanger en begin me langzaam aan iets beterder te voelen. Ben nog steeds erg moe, soms is douchen al een hele uitdaging. Onze dochter van 3 reageert tot nu toe ontzettend leuk op de zwangerschap. Vrienden, familie en werk weten het al een aantal weken en zijn ontzettend blij voor ons.
Vanaf 6 september weten we of het een jongetje of meisje is ?

Hoi allemaal!
Ik wil mij ook graag bij deze groep aansluiten :)
Na 7 miskramen en allerlei behandelingen en onderzoeken in het ziekenhuis (waar niets werd gevonden), had ik de hoop al opgegeven dat ik ooit nog eens zwanger zou worden. Tot onze grote vreugde ben ik nu 14 weken zwanger van ons eerste kindje!
Ik ben uitgerekend op 14 februari. Sinds een week of 3 niet meer zo ontzettend misselijk en weer meer eetlust gekregen. :)

Rissie, gefeliciteerd! Wat gaaf dat je toch weer zwanger bent en dat het al 14 weken goed gaat met jullie kleine! Ik hoop dat je een goede, ontspannen zwangerschap krijgt. 

Terug
Bovenaan