Uitgerekend februari 2020

? Ieuwww, ga al over mijn nek als ik het lees ! Haha
We hopen maar dat de kwaaltjes nu toch eindelijk een keer zullen af gaan nemen!
Nog meer mensen die super slecht slapen ? Kan ook met de hitte te maken hebben natuurlijk.
En wie begint er al duidelijk een buikje te krijgen ?

Hohoi aanstaande mama's!
Ik kom me hier ook even melden. Mijn man en ik verwachten ons eerste kindje. We zijn uitgerekend op 17 februari.
Ik ben al vanaf week 6 thuis en mag en kan niet werken door overmatig braken. Dat wens ik echt niemand toe. De laatste week gaat het gelukkig iets beter, ben nu 15 weken en 3 dagen.
Ik krijg wel al een echte buik. Begrijp uit internet dat de baarmoeder met ong. 20 weken tot je navel zit, maar dat zit hij nu al bij mij.. maar ik ben dan ook maar 1,53 dat kan ook van invloed zijn.
Groetjes een hele blijde ??

Goedenavond. Dacht ook al het is stil in deze groep. Ok ben 10 feb uitgerekend van de de kindje. Heb al 2 dochters nu afwachten wat het word. 
Vind het heel vervelend voor degene die echt kampen met misselijkheid. Bij de eerste tl2 had ik dat ook maar nu helemaal niks gehad. Echt heerlijk. 

Oja wel ieta gehad... obstipatie!! Bah bah..

Hihi tis voor een goed doel. De buikje begint hier ook al aardig te tonen. Ben er ook erg trots op???

Hier inmiddels ook al een buikje. Is ook nummer 2 dus zie je het ook eerder. Van de week maar eens nieuwe bh's gekocht ? het paste niet meer.
Blijf helaas last houden van de vermoeidheid. Hopelijk gaat de vakantie me straks goed doen. Al is onregelmatig werken ook niet bevorderend natuurlijk. Gelukkig zijn mijn collega's erg begripvol!
En tja, die obstipatie, daar kan ik helaas over mee praten... Dat ik zwanger was van mijn dochter had ik hier ook ontzettend last van.

Hallo allemaal,
ik kom mij hier ook melden. Ik ben uitgerekend op 29 februari, ja ja schrikkeldag. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad, dus een spannende periode voor ons. De nipt was goed en de echo’s zien er ook goed uit. Een enorme opluchting, maar langzaam aan moet het vertrouwen nog groeien. 
Mijn buikje begint langzaam ook te groeien, sneller dan de vorige keer. Helaas ben ik nog wel de hele dag misselijk en erg moe. Ik hoop dat dit nog gaat veranderen. 

Hee,

hoe gaat het met alle zwangeren ?? Bijna op de helft of al erover in deze groep! Zelf ben ik uitgerekend op 9feb. Hopelijk zijn jullie er ook goed aan toe en steeds minder last van kwaaltjes...??‍♀️

Hee,
Hier gelukkig goed. Heerlijk druk met klussen in huis. Kamer en badkamer word verbouwt. We doen het zelf? dus heerlijk als zwangere ook aan het breken?
Ben de 10de uitgerekend. Gelukkig niet echt klachten gehad. 
Hoop dat er wat gezelligheid in deze groep komt.

Babyfeb wat knap aan de klus, leuk alles klaar als de kleine er straks is! Succes:)

pff balen hoor die misselijkheid.. ik heb het ook gehad en nu nog wel eens in de ochtend, maar moet zeggen rond de 15 weken voelde ik me beter! Hopelijk ook bij jou, sterkte! Leuk voor spulletjes kijken, dan besef je pas hoeveel je nodig hebt.. wij moeten ook nog alles shoppen, doen we na de 20 weken! Weten jullie al wat t gaat worden? Wij krijgen een meisje!

Terug
Bovenaan