Uitgerekend februari 2020

Gefeliciteerd allemaal!
Wij zijn inmiddels 13 weken zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 21-02-2020.
Vorige week te horen gekregen dat de uitslag van de combinatietest een verhoogde kans op down aangaf. We kwamen niet in aanmerking voor de Nipt omdat we in aanleg een tweeling verwachtten. Helaas het 2 kindje verloren. Dit noemen ze het vanishing twin syndroom.
Aanstaande dinsdag gaan we een vlokkentest laten doen en begint het zenuwslopende wachten.
Ik hoop dat we snel kunnen gaan genieten!

Nou ik had te vroeg gejuigd dat ik me weer beter voelde :( gisteren de hele dag hoofdpijn gehad en niets hielp.. zelfs slapen of paracetamols niet.. dus was echt een rotdag.. vandaag rond 05:30 wakker en voelde me eerst goed.. nog heel licht hoofdpijn maar niet meer zo erg als gisteren.. me vriend nog een kus gegeven voor ie ging werken en ik weer me bed in.. lag nog niet eens zo lang en dacht dat ik trek had dus ik richting de trap om naar beneden te gaan maar werd duizelig en ja hoor rennen naar de badkamer.. weer spugen.. pff zit allemaal niet mee.. 
nog meer dames die nog steeds spugen?? 

SanneStar, hier ook nog volop misselijk en overgeven hoor. En inderdaad iedere ochtend vroeg wakker (heb ik al vanaf het begin, meestal rond 5:30 / 6:00 klaarwakker). Terwijl ik normaal gesproken enorm geniet van uitslapen. Rare jongens die hormonen. 

@Zoelynn... Ik krijg vanavond te horen of we weer een jongen krijgen of toch een meisje deze keer. Super spannend ! Ben pas 13w4d maar in Lommel zit een dame die zegt vanaf 13w2d zeker het geslacht te kunnen zien. Ze had het de vorige keer ook goed dus gaan we weer naar haar toe. Zaterdag viert mijn man zijn verjaardag en zullen we het aan iedereen vertellen.

(te vroeg op enter gedrukt) En heb overigens geen voorgevoel of voorkeur nee...
Ben na mijn miskraam al lang gelukkig als het allemaal goed is met de beeb.
Jij ook al 2 miskramen gehad zie ik... dan ben je waarschijnlijk net zo zenuwachtig voor iedere echo geweest !

En qua misselijkheid kan ik niet echt meepraten... maar dat vroeg wakker worden heb ik de laatste dagen ook inderdaad last van. Slapen de kinderen eens uit, ben je zelf om 5.00u wakker !! :-(

@TessaElf, vreselijk als je niet weet waar ja aan toe bent !
Hopelijk valt de vlokkentest mee en ik duim voor je dat de uitslag aangeeft dat de kleine gewoon helemaal gezond is... Sterkte !!

@ZachteG, wat spannend! Ik vind het zo bijzonder dat ze het al zo vroeg kunnen zien. Nog 2 dagen geduld.... 
Het blijft iedere echo spannend inderdaad. Dan lig ik weer met knijpende billen en zwetende handjes op de echostoel. Maar als wij dan weer een kloppend hartje zien, valt er een grote last van onze schouders af. 
Met de misselijkheid kan ik, helaas, wel mee praten. Ben 3 weken ontzettend ziek geweest. Alleen maar spugen, slapen, spugen en slapen. Het was op een gegeven moment zo heftig dat ze mij hebben opgenomen in het ziekenhuis. Ik was helemaal uitgedroogd. Gelukkig heb ik goede medicijnen van het ziekenhuis meegekregen die ik nu nog maar heel soms nodig heb. De misselijkheid heeft alleen plaats gemaakt voor hoofdpijn, lijkt wel een soort migraine. (ook al heb ik dat nog nooit gehad hihi...) Gisteren heeft de bedrijfsarts aangegeven dat ik niet meer dan 6 u per dag mag werken voorlopig omdat ik zo vermoeid en uitgeput ben. Dan maar iets vaker met de beentjes omhoog. 

Achja ik moet niet zo zeuren :) , zolang het met de baby goed gaat zijn wij al lang tevreden! 

Al een week geen nieuwe berichten geplaatst hier... jammer hoor !
Maar wij zijn er inmiddels achter dat we onze 3e zoon verwachten :)
Helemaal blij dat we alle schattige babykleertjes die nauwelijks gedragen zijn nog een ronde kunnen gebruiken !!

Terug
Bovenaan