Uitgerekend februari 2022

Hoi babs en gebruiker.....
Leuk dat jullie ook mee komen praten ?
Jullie zitten dicht bij min heb 8 juli echo en 21 feb uitgerekend volgens de site dan?

Hoi leeuwin
Hoe gaat het nu met je heb je nog veel last van de miskraam of is het weer wat gezakt ?kun je het allemaal een beetje verwerken samen ?hopelijk heb je snel weer goed nieuws ik denk aan je want dit is toch wel heel heftig ????

Welkom nieuwe dames!
En leeuwin, veel sterkte en kracht voor jou ?

Kleine update van mij: ik ben vandaag 8 weken en mijn broeken kunnen niet meer dicht.. ik weet dat het mijn darmen zijn, maar toch. Had niet verwacht zo vroeg met zwangerschapskleding bezig te moeten zijn haha. Verder heb ik vandaag weer eens een hele dag gewerkt omdat ik niet misselijk was. Fijn, maar was na werk ook echt even klaar en slap en moe. Nu begint de energie weer een beetje te komen. Dinsdag echo! Komt steeds dichterbij. Spannend.

Lorraine, lekker al zwangerschapsbroeken aan doen, die zitten heerlijk! En is geen fijn gevoel als er iets tegen je buik drukt. Ook al zijn het waarschijnlijk je darmen oid waar het tegen drukt. Ik merkte ook al dat ik extra voorzichtig met mn buik deed (ook als mijn vriend of dochtertje erop hing).

Hier gaat t beetje met ups en downs. Besef is er nu wel, maar blijft verdrietig.

Sterkte leeuwin wat ontzettend naar… Andere dames van harte welkom. Mijn update is dat ik 16 juli de eerste echo heb. Ontzettend benieuwd naar, maar tegelijkertijd ook spannend. Succes allemaal meiden.

Hier update
Gister urine ingeleverd geen blaasontsteking
Vanmiddag ziekenhuis gebeld over de uitslag en ook nog gevraagd over het bloed verlies en hun maken zich nog geen zorgen en uitgebreid gepraat en uiteindelijk wil ik gewoon wachten tot de echo op 8 juli mocht wel eerder maar dat zegt nog niks oomdat nog zo klein is dus nog even geduld dus

@Lorraine, ik heb daar ook last van. De ene dag gaan ze wel dicht en de andere dag niet. Dus ik heb me ook 2 zwangerschapsbroeken gekocht voor de momenten wanneer het echt opgeblazen is. Gekocht via Shein, niet te duur en leuke broeken!
Hoe heb jij je misselijkheid onder controle gekregen?

@Leeuwin, sterkte ?

Terug
Bovenaan