De halve middag me druk gemaakt omdat het zon vieze bruinige bende was na wel heel enthousiaste middaggemeenschap. Terwijl ik dit ook wel vaker heb gehad zonder dat ik zwanger was. Ik blijf erg krap, en logischerwijskan je dan natuurlijk een beetje bloeden als je nog niet helemaal in de mood bent. En nu is natuurlijk alles extra doorbloed. Het is ook alweer opgehouden. Maar toch even gegoogled. Vandaag dus een goede dag, bijna niet misselijk. Eten is echt een drama. Kaas, dat vind ik lekker, en zolang het maar hartig is. Maar te zoet trek ik mn neus op. Donderdagmiddag niet kunnen werken door het spugen. Ik heb nu 2 verschillende pilletjes en zetpillen. Vanmorgen energie voor mijn vrijwilligerswerk maar vanmiddag weer lekker moe op de bank. Hoop dat het morgen niet erg opvalt op verjaardag... Nouja, anders gaan we het eerlijk zeggen. Op de spuugdagen na omarm ik mijn kwaaltjes, de moeheid, het drukke slapen, het vroeg wakker zijn. Vandaag kon ik zelfs weer even durven genieten. Er groeit een klein mensje in mij! ? 12-7 alweer de 11 weken echo. We gaan dan alweer bijna de 11 weken in. Dat is nog maar twee weken. Zolang ik me zo blijf voelen en niet ga vloeien heb ik er alle vertrouwen in. ? Neem aan dat het wel herkenbaar is? Voorzichtig blij maar toch ergens nog bang dat het toch nog mis gaat ook al zijn we beide gezond en nu 8 weken.