Uitgerekend februari 2022

Mrssle, mijn tip voor misselijkheid is om te voorkomen dat je honger krijgt! Zodra ik een beetje honger heb wordt ik super misselijk en dan lukt het vervolgens niet om te eten. Maar als ik dat voor blijf, kan ik prima eten. Ik heb wel nog altijd geen zin om te eten maar ik dwing mezelf dan iets te eten waar ik op dat moment een beetje zin in heb (fruit en witte bolletjes met kaas lukken mij goed Of een droge cracker). Ik ga vandaag naar vrienden en vanavond uit eten dus ik ga zorgen dat ik iets van eten bij me heb zodat ik de honger sowieso voor kan zijn!

De halve middag me druk gemaakt omdat het zon vieze bruinige bende was na wel heel enthousiaste middaggemeenschap. Terwijl ik dit ook wel vaker heb gehad zonder dat ik zwanger was. Ik blijf erg krap, en logischerwijskan je dan natuurlijk een beetje bloeden als je nog niet helemaal in de mood bent. En nu is natuurlijk alles extra doorbloed. Het is ook alweer opgehouden. Maar toch even gegoogled. Vandaag dus een goede dag, bijna niet misselijk. Eten is echt een drama. Kaas, dat vind ik lekker, en zolang het maar hartig is. Maar te zoet trek ik mn neus op. Donderdagmiddag niet kunnen werken door het spugen. Ik heb nu 2 verschillende pilletjes en zetpillen. Vanmorgen energie voor mijn vrijwilligerswerk maar vanmiddag weer lekker moe op de bank. Hoop dat het morgen niet erg opvalt op verjaardag... Nouja, anders gaan we het eerlijk zeggen. Op de spuugdagen na omarm ik mijn kwaaltjes, de moeheid, het drukke slapen, het vroeg wakker zijn. Vandaag kon ik zelfs weer even durven genieten. Er groeit een klein mensje in mij! ? 12-7 alweer de 11 weken echo. We gaan dan alweer bijna de 11 weken in. Dat is nog maar twee weken. Zolang ik me zo blijf voelen en niet ga vloeien heb ik er alle vertrouwen in. ? Neem aan dat het wel herkenbaar is? Voorzichtig blij maar toch ergens nog bang dat het toch nog mis gaat ook al zijn we beide gezond en nu 8 weken.

Hoi dames! Ik sluit ook (voorzichtig) aan. Vandaag een positieve test in handen, dus nog erg pril. Volgens mijn eigen berekening ben ik nu ongeveer 5 weken en zou ik eind februari uitgerekend moeten zijn. Ik wacht nog even tot de 6-7 weken voor ik de verloskundige bel. Wij hebben al een zoontje die in oktober 2 wordt. Tot nu toe zien de symptomen er hetzelfde uit als bij de eerste zwangerschap; beetje moe en niet echt misselijk, maar voel me ook niet helemaal lekker haha. Maar dat is echt te verwaarlozen. Leuk om zo een beetje mee te kletsen ? hopelijk heeft iedereen hier verder een fijne zwangerschap ?

Het wordt hier gezellig druk, gefeliciteerd allemaal! Hier nu 8,5 week en merk vanaf vandaag dat mijn buik echt bol staat. Zal wel van mijn darmen zijn maar toch..

13 juli de 11 weken echo. Spannend! En ook al een geslachtsbepaling gepland op 9 augustus. Can’t wait!

Hebben jullie al iets gekocht voor de kleine?

Gefeliciteerd cfk! Mimi-Lou dat komt dichtbij! Hebben jullie ook een 8 weken echo gehad, die had ik bij mijn eerste niet geloof ik. Nu wordt deze er ook bij aangeboden wel heel fijn, dan duurt het wachten niet zolang. Tot nu toe nog niks gekocht. Wel al wat gekregen van mijn man! Jij al wezen shoppen?

Dankjewel! @mama van y ik heb bij mijn eerste kindje wel een 8 weken echo gehad, maar weet niet of dat kwam omdat mijn eerste zwangerschap in een miskraam eindigde. Hoop in ieder geval nu ook weer een echo met de 8 weken te krijgen. 12 weken duurt zo lang haha

Terug
Bovenaan