Uitgerekend februari 2022

Net intake gehad bij verloskundige, blijkbaar waren we bij de echo 5 dagen vooruit gezet, dus moet nu eigenlijk naar het januari topic! ?

Fijne zwangerschap allemaal!!
Duimen voor mooie echo’s! ?

Hoi gebruiker
Hier ook erg onzeker heb bloedverlies gehad en het komt er soms nog een beetje erdoor als ik wat gedaan heb geen buikpijn en krampen wel rommelende darmen en een opgeblazen buik donderdag over een week de echo ben wel bang dat er niks te zien is heb in sep miskraam gehad met bloed verlies en ze hadden ons niet goed voorgelicht ze lieten mij bloedprikken en dat dus nog hcg in het bloed waardoor ze ons gewoon lieten wachten tot 7 weken echo en dus valse hoop gaven want een andere gynaecoloog zei dat je nog steeds positief test na een miskraam en dat dat geen zin had dus de grond zakt onder je weg als je de echo dan ziet met niks in de baarmoeder en nu zeggen dus ook (ander ziekenhuis) zolang je geen krampen heb kan het nog alle kanten op maar bij de vroege miskraam had ik ook geen krampen dus ben ik niet echt gerust gesteld tot de echo volgende week donderdag dus ik had eigenlijk wel.liever kwaaltjes gehad dan wist ik dat er nog wat gebeurt

@mama van y: Wij hebben inmiddels al 2 echo’s gehad. 1 bij 6,5 week in het ziekenhuis vanwege traject en 1 bij 7,5 week bij de verloskundige. Heel fijn die vroege echo’s. Hopen op mooie echo’s voor jullie!

Dank je wel! En wat fijn van de echo’s en extra leuk dat je het kindje zo goed kan volgen in de ontwikkeling. Wat hieronder beschreven staat heb ik ook wel dagelijks. Steekjes en rommelig gevoel. Ik ben ook heel benieuwd naar de echo. Nog eventjes geduld. Voor iedereen hele mooie echo’s toegewenst en weinig klachten!

@ Carolinerkj: Ik lees online dat bij 50% van de vrouwen bloedverlies ervaart tijdens de zwangerschap. Waarschijnlijk heb je dit al gelezen en stelt je dit nog steeds niet gerust. Ik moet zeggen dat de steekjes die ik voel momenteel ook de enige symptomen zijn. De eerste week had ik echt last van gevoelige borsten (alsof er blauwe plekken op zaten), maar dat ik nu een stuk minder. Dit maakt me ook onderzeker. Je krijgt bijna het idee dat je misselijk wil zijn, zodat je weet dat het goed zit. Maar volgens mij geeft ook dat nog geen zekerheid. Vervelend dat je niet eerder mag komen voor een echo. Bij mijn VK praktijk mag je wel met 5/6 weken komen als je eerder een miskraam hebt gehad. Misschien toch even bellen om het bespreekbaar te maken? Ik zag online dat je ook bij particuliere bedrijven vanaf 4 weken een echo kunt laten maken. Dat zie ik zelf persoonlijk niet zo zitten, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou wat rust kan geven? 

Hoi allemaal,

Een update van mij: vandaag eerste echo gehad met 8 weken. Alles klopte ? mooi het hartje gehoord! Zo bijzonder..

Hoi lorrain spannendecdsg dus geweest zo mooi moment dat je het hartje hoort kloppen en dat alles goed is wanneer mag je nu weer? Vanaf nu kun je weer wat meer gaan genieten

Zeker! De volgende echo is met 10 weken dus dat schiet al op :) vond zo'n vroege echo wel heel erg fijn, had niet nog 2 weken kunnen wachten.

Terug
Bovenaan