Uitgerekend februari 2022

Mag ik hier ook gezellig meekletsen? :) Ik ben nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Na 5 rondes was het raak! De datum staat nu op 2-2-2022. Qua symptomen ben ik misselijk, gevoelige borsten en staat mijn buik op zijn kop. Mijn darmen zijn van slag en heb flinke bandenpijn gehad, al wordt dat nu wat minder!

Het was voor ons erg dubbel, mijn beste vriendin had de week ervoor met 10 weken een echo zonder kloppend hartje. Dat maakt mij nu soms ook erg bang/paniekerig, maar je hebt er helaas geen controle over. Maar we blijven positief; het voelt echt goed en we zijn heel blij!

Leuk om nu met jullie mee te praten en gelijk op te gaan!

Hier afgelopen nacht ook slecht geslapen! Om 5 uur klaar wakker. Verder vooral last van winderigheid en jeukende tepels (?!) beide op een bepaalde manier vervelend.

En welkom allemaal, gefeliciteerd ☺️

Mijn nachten worden ook steeds korter. Vannacht 4.45 uur wakker. Pff wat een krampen en steken!
En ik heb nooit dorst gehad. Dronk altijd te weinig. Maar nu... drink me suf

Zijn er dames die het herkennen, vooral in de avond/nacht, jeuk te hebben op de rug en buik. Voelt alsof je helemaal onder de muggenbultjes zit. Overdag geen last van.
Nu heb ik het opgezocht en zou het iets van zwangerschapsjeuk kunnen zijn. ?

Ik heb ook een vraagje, dit is mijn eerste bewuste zwangerschap en voel veel gebeuren in mijn lijf. De testen liepen ook mooi op. Nu is mijn vraag: kun je het groeien van de baarmoeder en oplopende testen ook hebben als het kindje niet door zou groeien?

Ik vind de eerste echo super spannend en weet dat je vaak pas met 7 a 8 weken een hartje kan zien en horen. Daarom ben ik benieuwd voor je vooral kan merken aan iets dat het niet goed zou zitten.

@mamawensT ik las eerder op internet dat hcg langzaam daalt na een miskraam, dus ik denk dat een oplopende test wel een goed teken is. Maar, ben je van plan te blijven testen tot aan je echo? Ik denk dat het fijn is voor jezelf om te proberen om de angst los te laten en te genieten ? ja er is een kans dat het mis loopt, maar er is een veel grotere kans dat het kindje in je buik het gewoon goed doet!

Terug
Bovenaan