Uitgerekend februari 2022

Ik zit morgen precies op de 40 weken, heb 1,5 week geleden wat voorweeën gehad en sindsdien blijft het eigenlijk rustig.
Totdat de bevalling echt gaat beginnen probeer ik mezelf te vermaken, eten koken voor in de vriezer, taart of koekjes bakken, series bingewatchen op Netflix en extra veel rust / dutjes doen? en af en toe buiten een klein rondje lopen..

En heel hard hopen dat de kleine voor de 41-42 weken wordt geboren???

Gefeliciteerd meiden met jullie kleine wondertjes! ?? Lekker genieten, want het gaat zo snel!

Onze Job is alweer bijna 3,5e week oud! ? Al bijna een maand geleden dat mijn bevalling was ?

Wat leuk om te lezen dat er meer kindjes zich melden, gefeliciteerd??

Hopelijk gaat het bij de rest allemaal goed tijdens de bevalling ??

Vannacht om 04.27u is onze dochter Jolien geboren. Het was een vlotte thuisbevalling, helemaal volgens plan.

Om 01.00u wakker met weeën, meteen gebeld want mn eerste was er ook vlug. Na krap 3,5 uur is ze op de baarkruk geboren. We hebben een goede eerste dag gehad.

@Uitje - van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jolien. En fijn dat je thuis kon bevallen ☺️ vlotte bevalling ook, geniet van jullie meisje?

Ik was benieuwd hoe het met iedereen gaat?

Onze Maud doet het gelukkig super goed is lekker tevreden kindje. Ik zelf ben langzaam aan het opknappen van de bevalling

@MvanL - wat fijn dat Maud het goed doet☺️ en fijn dat je merkt dat je langzaam aan begint te herstellen ??

Ik ben morgen 41 weken en er gebeurt eindelijk wat, sinds het weekend regelmatig harde buiken (ook in rust). Gister en vandaag delen van de slijmprop verloren met licht bloedverlies (roze), ook wat lichte krampen en veel druk van onder tijdens staan en lopen. Hopelijk dient onze kleine zich vannacht en anders morgen aan?
Mocht het niet doorzetten dan ga ik morgenochtend sowieso de vk bellen om te strippen (hadden we afgesproken afgelopen vrijdag). Slaap de laatste nachten wel wat slechter ben echt opgelucht als de bevalling echt begint? ben zo benieuwd naar ons kleintje? we weten het geslacht niet dus dat is wel de grootste verrassing voor ons?

En ben nou echt wel klaar met zwanger zijn? ben opgelucht als in met weinig extra hulp kan gaan bevallen. Jullie horen nog hoe het afloopt ?

Terug
Bovenaan