Uitgerekend februari 2022

Hey dames!

Afgelopen dinsdag 8 februari ben ik met precies 41 weken bevallen van onze dochter Julia ?

Maandagmiddag begon met wat menstruatie achtige krampen, na het avond eten ben ik gaan timen en kwamen ze om de 5-7 minuten. Vanaf 21:30 kwamen ze al om de 3-5 minuten en werden het echt pijnlijke weeën. Warm gedouched, bevalbad alvast klaargezet en om 02:00 kwam de verloskundige; nog geen ontsluiting. Nou die zag ik ff niet aankomen! Afgesproken dat ze om 07:00 terug zou komen. Ik heb de hele nacht om de 3 minuten heftige weeën gehad en om 07:00 had ik alsnog maar 1 cm. De moed zakte me echt in de schoenen. Toen ben ik in het bad gegaan om de weeën op te vangen maar om 10:00 had ik nog maar 3cm en trok ik de pijn echt niet meer. Dus naar het ziekenhuis voor een ruggenprik. Om 13:00 is deze gezet, om 13:30 had ik bijna 7cm en werden mijn vliezen gebroken en om 15:00 had ik volledige ontsluiting! Om 15:40 is ze geboren ❤

Ze doet het ontzettend goed en we zijn zo gelukkig met haar!

@Sophieb. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Julia? wat fijn dat het na de ruggeprik zo vlot is opgeschoten! Een fijne kraamtijd toegewenst en dat je goed mag gaan herstellen!

Bedankt allemaal!
Het gaat ontzettend goed!
Mevrouw zit vandaag (dag 6) al weer op haar geboortegewicht.
We zitten op een roze wolk.?

Hopelijk is het voor jullie allemaal ook bijna zover.
Wachten duurt lang, maar dat wordt echt beloond. ❤

Terug
Bovenaan