Uitgerekend februari 2022

9 februari de dag dat ik wegens medische redenen een ballonnetje geplaatst kreeg om de dag er na ingeleid te worden. 40+3 dagen zwanger op dat moment.
Om 14:00 is het ballonnetje geplaatst, en als alles goed zou verlopen mocht ik gewoon lekker naar huis, na even aan de ctg te hebben gelegen mocht ik inderdaad lekker naar huis en moest ik mij om 7:15 melden op donderdag 10 februari.
Eenmaal thuis begonnen al vrij snel de krampen te komen. 18:30 regelmatig en om 19:00 het ziekenhuis maar gebeld. Nog even een uurtje aan zien. 20:00 weer terug gebeld en om 20:30 zaten we in het ziekenhuis. Om 21:00 3cm ontsluiting.Besloten om in het ziekenhuis te blijven, maar omdat de verloskamers vol lagen werden we naar een andere kamer gestuurd. Om 23:30 kon ik het niet meer uithouden van de pijn en vroeg ik om pijnstillers. Omdat de verloskamers vol lagen duurde het zeker nog een uur voordat ik op een verloskamers lag. Eenmaal daar, kwam er een bevalling tussen. 02:00. Eindelijk iemand de langs kwam. Alles doorgenomen en ontsluiting gecheckt. 10 cm ontsluiting, pijnstillers ging niet meer. Om 2:30 zijn de vliezen gebroken, om 2:46 (ja in maar 16 min tijd) werd onze eerste kindje. Een kleine man met de gekregen naam Jaxx Mayson geboren. ?

Gefeliciteerd met je zoontje

Wij gisteren ouders geworden van prachtige dochter Maud!
Was heftige bevallig maar krijgt er iets heel moois voor terug!

10 februari is onze dochter Sofia geboren met 41 weken. Wat zijn we gelukkig!

Eerder plaatste ik een berichtje dat ik met 40+5 ben gestript en in de nacht dacht dat mijn vliezen gebroken waren en ik daarna al vrij snel regelmatige weeen kreeg gedurende 5 uur. Later die dag trokken die weg, maar uiteindelijk heeft het die avond toch doorgezet. Om 23.00 uur broken mijn vliezen centraal en daarvoor waren de weeen al teruggekomen. De bevalling was nu dus echt begonnen! Uiteindelijk heeft het super lang geduurd en daardoor vrij heftig maar ik kijk er met een positief gevoel op terug.

Heel veel succes voor de rest. Jullie kunnen het!

Terug
Bovenaan