Uitgerekend februari 2024

Hallo,

Ik dacht ik start een topic op van februari 2024, deze was er nog niet zo te zien.

Even wat over mij:
Ik ben 28 jaar. Mijn partner en ik zijn al bijna 5 jaar bezig zwanger te worden. Bij ons is er geen oorzaak gevonden waarom het niet wou lukken. Wij hebben 6 iui gehad, IVF 1 met 6 mislukte terugplaatsingen. Net IVF 2 gehad en nu bij de verse terugplaatsing voor het eerst in mijn leven een positieve test! Zo blij, maar ook weer een hele onzekere periode of het goed blijft gaan.

Uitgerekende datum is: 5-2-2024
 
Hey! 
Ik sluit mij graag bij je aan. Wat fijn voor jullie dat het eindelijk gelukt is! 


Zelf ben ik ook 28 jaar en wij zijn ruim een jaar bezig geweest, ik bleek al vrij snel in het proces PCOS te hebben. 


Hier ook deze keer voor het eerst een positieve test. Ik snap je spanning, ik ben zelf ook erg bang dat er iets misgaat. 


Mijn uitgerekende datum zou 3-2-2024 zijn.
 
Welkom SannaJ!
PCOS is ook niet altijd makkelijk.. Fijn dat het bij jullie nu ook is gelukt! Wat leuk dat we vlak bij elkaar zitten, hopelijk blijft het bij ons beide goed gaan! Heb jij al een afspraak voor een echo? Ik mag 20 juni al voor een vroege. 
 
Hey NWJ, 
Zeker leuk om met iemand te kletsen die even ver is. Ik ben er best wel onzeker over. Heb jij voor klachten? 


Ik heb 23 juni ook een vroege echo omdat we onder behandeling van het ziekenhuis zijn. Deze echo is dan ook in het ziekenhuis. Als dan alles goed is mogen we gewoon via de verloskundige verder. 
 
Heel herkenbaar, ik ben ook echt onzeker over of het goed blijft gaan. Ik had sinds maandag een weeïg gevoel op de maag en best heel erg moe 's middags en 's avonds. Maar sinds gisteren is dat weeïge gevoel wat over, waardoor de onzekerheid weer groter word. Al kunnen klachten natuurlijk wat heen en weer gaan. Verder voel ik 'niks'. En jij? 


Wij hebben de echo ook in het ziekenhuis ivm ivf. Hopelijk zien we beide een mooi hartje kloppen en kunnen we dan over naar de verloskundige.
 
Hi!
Gefeliciteerd SannaJ en NWJ. Ik duim dat alles goed is!
Ik heb vanmorgen mijn positieve test gehad en volgens de app is mijn uitgerekende datum 11-2-2024. Ik durf het amper te geloven... Wat een prachtig vervroegd verjaardagscadeau (ik word deze maand 31).
 
Hey Coconut, 
leuk dat je mee komt praten, gefeliciteerd! Ik kan het na een week nog niet geloven, haha. Ik ben eind deze maand ook jarig, inderdaad leuk zo'n vervroegd verjaardagscadeau. 


Heb jij al klachten?
 
Welkom Coconut! 


Ik had 2 weken geleden al een positieve test omdat mijn borsten wat prikten en ik zo ontzettend moe was. 


Nu heb ik vooral zere tepels en borsten in wisselende hevigheid, moet ik ontzettend vaak plassen en ben ik enorm moe. Ook mijn darmen doen moeilijk, al lijkt dat weer een beetje beter te worden. Vannacht/vanmorgen ook voor het eerst heel erg misselijk. Hopelijk is deze hoeveelheid klachten nu geen teken voor het vervolg ?
 
Terug
Bovenaan