Uitgerekend februari 2024

Hi allemaal! Gefeliciteerd met de zwangerschap. Ook ik mag aan gaan sluiten, 9 feb uitgerekend :) tenminste zo snel berekend. Ik heb tot nu toe geen knallend test in handen gehad, moest echt de streep zoeken dus maak je zo onzeker en voor de rest 0.0 klachten
 
Hi allemaal, 
Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik ben 29 jaar oud en zwanger van mn eerste kindje. Afgelopen zaterdag had ik onverwachts een positieve test nadat ik 4 dagen over tijd was. Wij zijn een jaar bezig geweest met proberen en hadden 22 mei onze eerste afspraak voor een vruchtbaarheidsonderzoek. 
We zijn natuurlijk onwijs blij dat wij toch een positieve test in handen hebben via de natuurlijke manier en het onderzoek verder niet meer nodig is. Volgens de app ben ik uitgerekend op 07-02-2024. 
Aangezien de afspraak bij de gyn al stond om de eerste resultaten van het onderzoek te bespreken heb ik 22 juni de eerste vroege echo gepland staan en 5 juli intake bij de verloskundige. 
Qua symptonen ben ik al een week heel misselijk en onwijs vermoeid. Ook lichte krampjes is mijn onderbuik en soms best emotioneel.
Ik ben erg zenuwachtig voor de eerste echo en heel bang dat er nog iets mis gaat. De symptonen zorgen ervoor dat ik wel het gevoel heb dat het een "goede" zwangerschap is. Hoe gaan jullie om met deze angst en hebben jullie het al mensen verteld? 
Liefs
 
Gefeliciteerd! Wat spannend en wat een timing! Ik heb 16 juni de eerste echo ben ook reuze benieuwd. Wij hebben nog niemand verteld. Ik heb al 2 kindjes dus deze was niet gepland maar wel welkom. Ik voel me wel anders dan bij de andere zwangerschappen, ik heb nergens last van en hiervoor toch wel vroeg symptomen zoals moe en gespannen borsten. Dus twijfel wel erg maar ja de test is wel positief dus het zal wel zo zijn haha
 
Hoi allemaal! Wat leuk dat hier al een topic over is. Ik heb zondag na ruim een jaar proberen mijn eerste positieve test in handen gehad. Ik zit nog maar op 3.5 week, dus het is heel pril, maar de lijntjes (ik heb er zondag 2 gedaan en vandaag 1) zijn heel duidelijk. In mei zijn we door de HA doorverwezen en in juli zouden we een intake hebben bij het ZH. Hij grapte nog, dat heel vaak als hij mensen doorstuurt het opeens wel lukt. Hoe bijzonder is dat? Ik merk dat ik het nog moeilijk kan geloven en er best nerveus onder ben. Zou het wel goed gaan? Wij mogen 1 juli voor een echo. Dat ik zo zou twijfelen had ik niet achter mezelf gezocht, maar wat zal ik blij zijn als er bevestiging komt vanuit een echo :). Leuk om zo elkaar een beetje te kunnen volgen als we zo dicht bij elkaar zitten! Mijn berekende datum komt op 15-2-24.
 
Gefeliciteerd! 
 
Ik schrijf ook graag mee. Vorige week woensdag een positieve test en maandag een knaltest. Uitgerekend op 6 februari van ons 2e kindje. 
Ook hier wat onzekerheid maar ik probeer ook positief te blijven denken. Over 2 weken de eerste echo, ik ben heel nieuwsgierig. Vorige zwangerschap kon deze niet doorgaan omdat we in quarantaine zaten... 
Qua symptomen vooral ontzettend moe. Zou het liefst elke dag een dutje doen maar er moet ook nog gewerkt worden...
 
Hoi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wij zijn op 4 februari uitgerekend voor ons eerste kindje!
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met angsten en onzekerheden (ben een vrij nuchter persoon, maar dat is hierbij toch ver te zoeken...?).
Heel nieuwsgierig naar de eerste echo! Hopelijk krijgen we daar goed bericht.
 
 
 
Jullie ook gefeliciteerd allemaal natuurlijk!! En wat jij hier zegt, zooo herkenbaar!
[quote quote=10619299]Hoi allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wij zijn op 4 februari uitgerekend voor ons eerste kindje! Ik ben blij dat ik niet de enige ben met angsten en onzekerheden (ben een vrij nuchter persoon, maar dat is hierbij toch ver te zoeken…?). Heel nieuwsgierig naar de eerste echo! Hopelijk krijgen we daar goed bericht.[/quote]
 
 
Terug
Bovenaan