Uitgerekend in april 2009 !!

hoi meiden,

ik ben debby en ben 29jaar.
en ben ook uitgerekend in april 2009 en wel 10 april.
5 dagen later als me eigen verjaardag.

ik ben er pas sinds dinsdag achter dat ik zwanger ben.
want de doktoren hadden gezegd dat me vriend alleen ICSI-zaad heeft dus met hulp van t zh zwanger konden worden.
we hebben een IUI gehad maar helaas misgegaan.
maar we zouden na onze vakantie verder gaan met ICSI.
4 juli ben ik ongi geworden en daarna niet meer.
ik dacht nog van misschien sla ik wel een cyclus over of me lichaam is ontregeld omdat ik toch een mskraam heb gehad.
dinsdagmiddag na me werk toch voor de gein een zwtest gedaan en ja hoor 2 streepjes, het is zo ongeloofwaardig dat ik woensdagochtend nog een test had gedaan en weer 2 streepjes.
gisteren naar de dokter geweest en die bevestigde t ook.
dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
en we zijn super blij.

groetjes debby

Hoi Debby,

wat bijzonder; dubbel van harte dus! Super dat het toch gelukt is, geniet ervan!
Kom je ook meekletsen in t april-forum?

groetjes Jannie

Hallo Iedereen

Iedereen gefeliciteerd met dit wonder!!!

Ik ben Bianca ben 31 jaar jong en ben 5 weken zwanger, zou rond 16. April uitgerekend zijn, twee dagen na mijn eigen verjaardag, wat een geschenk wordt dat

Hoe gaat het met iedereen?

Hallo Iedereen,

Wat leuk om te lezen dat er zoveel mensen uitgerekend zijn in April. Zelf verwachten wij ons 1e kindje op 7 april.
Best spannend allemaal. We waren net 2 maanden bezig toen ik 4 dagen overtijd bleek te zijn. Ik was zo zenuwachtig om de test te doen en we waren super blij toen bleek dat we zwanger waren. het is allemaal nog erg kort en ik wilde dat we al bij de verloskundige waren geweest om te horen dat alles goed is. Ik lees en hoor te veel verhalen over miskramen.
Ik wens iedereen veel succes met hun zwangerschap en hoop dat het bij iedereen goed gaat.

Gr Mij

Hoi Allemaal,

Ik ben Maaike 23 jaar en 6 weken en 1 dag zwanger van mijn eerste kindje.. Ik ben uitgerekend op 9 april! Op vakantie in Italie zijn we erachter gekomen.. Ik heb wel 5 testen gedaan om het te geloven... Vooral om dat het zo snel is na 2 maanden proberen... Heb nu last van een klein beetje donkere afscheiding schijnt volgens de verloskundige heel normaal te zijn... Maar maak me er toch een klein beetje zorgen om... Maar tof dat we zo kunnen praten met allemaal vrouwen die in april zijn uitgerekend!!!

Liefs Maaike

hoi
heb gisteren ook een test gedaan,was dik positief,ben ik april uitgerekend.
groetjes samantha

ben trouwens 26 jaar(10 september 27 jaar) en zwanger van de 4 e

hoi hoi mag me ook weer toevoegen. ben volgens de kalender 19 april uitgerekent had eerst 2 goedkope testen gedaan die geloofde ik niet nu een dig test van clareblue   gedaan en die geeft ook zwanger aan. jullie zijn de eerste die het weten. moet het me man nog vertellen maar dat wil ik niet door de telefoon doen. toch of zouden jullie datw el doen??? heb al een zoontje(13-9-07) groetjes aadje

Terug
Bovenaan