Uitgerekend in april 2009 !!

Nog 1 hoogstwaarschijnlijk in april!
Sinds laatste mens. zou het 30 april worden, maar i.v.m. onregelmatige cyclus kan het ook later worden, maar ja, heb sterk vermoeden van datum van conceptie (heeeeele leuke vakantie ) en dan is het waarschijnlijk toch wat eerder.
Zwangerschap was niet gepland, maar kindje is  zeker welkom bij zowel geliefde als mijzelf en, tja, met zo'n leuke vakantie had ik toch wel een heel klein vermoeden dat het zo zou kunnen zijn.

Hallo hallo iedereen!!
Tja ik hoor ook nog bij April. Al wordt het wel eind april!! Namelijk 30 april.
Ben morgen (als het goed is)  6 weekjes zwanger. Helemaal happy natuurlijk.
Al is het wel hier allemaal zo snel gegaan.
Ben er maandag achter gekomen dat ik al 12 dagen overtijd was. Dus gelijk even een testje opgehaald. En ja hoor!! Raak!!
Het wordt ons eerste kindje, dus dat maakt het helemaal spannend.

Maar nu kon ik mijn pijn in mijn onderrug en in de heupen ook plaatsen.
Morgen heb ik al een afspraak bij de dokter.
En vrijdag komt er bij mij al een mevrouw langs van moeders voor moeders.
Daar ga ik natuurlijk aan deelnemen..
Ik wordt dan wel makkelijk zwanger (nu hopen dat het allemaal natuurlijk goed gaat!)
Maar veel anderen niet.
Doen hier nog meer vrouwen aan mee?? Aan moeders voor moeders??
En wanneer vertel je je familie leden dit.

Liefs Marloes

Dag zwangere dames!

allemaal van harte!!!!!! Leuk hoor...
Er is al een speciaal april - 2009 - moeder forum, komen jullie daar ook heen?

Groetjes Jannie

ps: de banner krijg je als volgt: ga naar www.babybrabbel.nl en dan naar Interactief / Banners, kies een banner, vul je uitgerekende datum in en klik op "kopieren".
Als je dan een berichtje typt, doe je ctrl + v (of met rechtermuisknop "plakken") en dan verschijnt ie hier!

hoi dit was even uittesten of deze werkt haha morgen krijg ik mijn echo dus weet ik eindelijk ook hoever ik zwanger ben:))))))))))))))))))))))))))))

Hoi,

Ik ben nu 9 weken en een paar dagen zwanger, ben 5 april 2009 uitgerekend.
Wel spannend, dit is mijn eerste zwangerschap.
Over 2 weken de eerste echo.

Groetjes, Marianne

Hallo allemaal

ook ik heb eindelijk een datum joeppieeeeeeeeeeeeee :)

Ik ben uitgerekend op 14 april
vanmorgen echo gehad en de armpjes en beentjes zijn al te zien en het hartje klopte ook goed :))))))))))))) ze mocht het hartje niet te lang laten horen want dat is nog niet goed als je zo kort zwanger bent maar hebben hem toch gehoord   :)))

liefs

rachel
8weken 2 dagen

Hoi,

Ik ben Francis en ik ben (als het goed is) uitgerekend op 22 april, dus het is allemaal nog heel erg pril.

1 oktober krijgen we de termijnecho dus dan weten we de definitieve datum!

Terug
Bovenaan